• Heey,
    zoals jullie misschien nog wel weten had ik vorige week een topic gemaakt over mijn vader url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=56849]ik heb nog nooit zo hard gehuild[/url Het gaat nu nog steeds niet goed met mijn vader. Hij ligt nu al 10 dagen op IntensiefCare en het gaat nog steeds achteruit. Ze krijgen hem niet stabiel. Echt alles veranderd ongeveer om het uur. En vandaag kreeg ik te horen dat zijn nieren helemaal geblokkeerd zijn, zijn longen gaat het niet goed mee, slechtst zelfs en zijn hart werkt nog maar voor de helft... De dokters geven hem nog maar 1 op tien kansen. Ik ben echt bang dat m'n pa dood gaat. Serieus. Hij heeft altijd al gevochten voor zijn leven -al vaak bijna dood geweest,- maar zo erg is het nog nooit geweest. Ik weet zelfs niet of hij er überhaupt al doorkomt... En op school doen ze er zo luchtig over. Mijn vriendinnen dan toch. "Het komt wel goed," en al die shit. Maar waarom geloof ik het dan niet? Omdat ik gezien heb hoe erg het met m'n pa aantoe is. Ik weet niet wat ik moet geloven, en ik voel me behoorlijk onbegrepen door m'n vriendinnen én klasgenoten... Deze week zelfs D -jongen,- nog dat ik een jankerd ben, en ik heb gvd nog niet eens op school gehuild. Ja dat maakt me zó pissig hé. Ze weten gewoon niks van deze situatie en het maakt me gewoon zó pissig terwijl m'n vriendinnen het wel goed bedoelen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen nu...

    -sorry dat hij zo lang geworden is. Ik moest gewoon ff alles kwijt,-

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 22:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als ik jouw was zou ik tegen mijn vrienden zeggen dat het heel lief dat ze je proberen optebeuren maar dat het niet echt werkt en je liever niet hoort van het komt wel goed.
    En dat joch moet je gewoon een klap verkopen of ze.Hij moet gewoon ze'n kopo houden!

    Als je wilt praten kan je wel bij mij terecht,ik heb ook zo iets meegemaakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Over dat janken, daar weet ik wat je bedoelt. Ik zit nu ook in een rotsituatie met mijn ouders en laatst was ik bijna in huilken uitgearsten op school. Toen vroeg ik aan mijn leraar of ik even een luchtje mocht scheppen, en toen zei die dat ik me neit moest aanstellen en naar de ocnciërge moest gaan. Ik ben gewoon naar huis gegaan. KLootzak dat ie is.

    Maar ik weet niet of het wat is, maar ik schrijf alles van me af. Als ik dat heb gedaan, voel ik me al een stuk beter. En eht is echt zo! En die vriendinnen, gewoon niet meer op reageren als ze zoeits doms zeggen. Want hun weten niet of het goed komt. Sterkte meid [f']

    -ik ben van vivalamk-
    dit moest er nog bij, eigenlijk xD maar ik was al op mijn ander account: als je ergens over wilt praten, kun je bij mij terecht. Misschien vertrouw je me dan niet, maar ik denk dat ik me wel goed kan verplaatsen in jou situatie zeg maar.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Het is misschien moeilijk te geloven, maar nu ik dit lees, ik leef echt met je mee. En ik kan niet zeggen dat alles goed gaat komen, maar ik kan wel zeggen dat ik het voor je hoop!


    it's so empty living behind these castle walls

    Die jongen zijn mond even houden vind ik. Hij weet waarschijnlijk niet wat je doormaakt. En misschien moet je tegen je vrienden zeggen dat je het wel lief van ze vind dat ze je proberen op te vrolijken, maar dat ze het beter niet zo kunnen doen? Heel veel sterkte, ik hoop echt voor je dat het allemaal weer goed komt.

    Kijk weet je, ik denk dat je vrienden je echt wel begrijpen maar die willen je gewoon gerust stellen door te zeggen 'het komt wel goed'.Het klinkt misschien stom maar ik leef echt met je mee als ik dit allemaal zo lees.

    Sterkte!(flower)


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Kom op zeg, als je een 'jankerd' bent als je vader doodziek in het ziekenhuis bent, zouden tranen überhaupt verboden moeten worden. De mensen die van je situatie afweten zouden je moeten steunen in plaats van in de grond te boren. Negeer ze maar en probeer zoveel mogelijk steun te zoeken bij de mensen die je wel begrijpen. Huilen is goed, zeker nu.
    Nogmaals sterkte, meis. Goed van je dat je het van je afschrijft hier, ik hoop dat je er wat aan hebt.


    I clicked my heels and wished for you.

    Predictable schreef:
    Die jongen zijn mond even houden vind ik. Hij weet waarschijnlijk niet wat je doormaakt. En misschien moet je tegen je vrienden zeggen dat je het wel lief van ze vind dat ze je proberen op te vrolijken, maar dat ze het beter niet zo kunnen doen? Heel veel sterkte, ik hoop echt voor je dat het allemaal weer goed komt.


    Hope goes lost but never dies.

    Bedankt allemaal<3 Ik heb het gevoel dat ik hier meer begrepen word dan in mijn eigen omgeving.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb geen woorden voor dit soort mensen. Ik vind het echt ronduit triest.
    Heel veel sterkte meid.


    Life is hard and then we die

    1. Negeer dat joch want dat is een gevoelloze zak.
    2. Misschien kan je je tegen je vriendinnen zeggen dat je liever niet hoort dat het allemaal wel goed komt, omdat (wat ik uit je verhaal begrijp) dat helemaal niet zeker is. Het is lief dat ze je willen steunen, maar jij moet je er ook goed bij voelen.

    Verder wens ik je heel veel sterkte in deze vreselijke situatie, ook al heb je daar waarschijnlijk niet veel aan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    :|

    Nee hè, dit meen je niet. In die korte tijd dat ik veel met je gepraat hebt ben ik erachter gekomen dat je echt best een heftig leven hebt, met wat er met je dierbaren is gebeurd, of misschien nog gebeurd. En nou is er ook al iets vreselijks met je vader?
    Serieus, toen ik dat las kreeg ik echt even tranen. Ik ben best wel gevoelig voor dat soort dingen. Ik kan er gewoon zo slecht tegen dat mensen die ik (misschien niet eens zo goed) ken een pieep leven hebben. Ik vind het echt heel sterk van je dat je dit allemaal gewoon nog aankunt! Er zouden meerdere mensen als jij moeten zijn. Ik hoop echt dat alles goed komt, net als iedereen dat hoopt. Ook de mensen die er rot over doen, geloof mij maar. Misschien weten ze gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan of ze willen gewoon wat te zeiken hebben.
    Meid ik hoop dat je weet dat als je er bij iemand graag over wilt praten je altijd bij mij terecht kan, echt waar.<3
    Heel veel sterkte meid, echt waar heel veel sterkte !
    -hugt-


    Scream for mercy!

    Wat vreselijk.. je vriendinnen weten waarschijnljik ook niet goed wat ze er mee aanmoeten, maar ze moeten natuurlijk niet zo simpel gaan zeggen "dat het wel goed komt".
    Heel, heel veel sterkte.. <33
    Ik wens je vader het allerbeste <3


    ars moriendi

    Predictable schreef:
    Die jongen zijn mond even houden vind ik. Hij weet waarschijnlijk niet wat je doormaakt. En misschien moet je tegen je vrienden zeggen dat je het wel lief van ze vind dat ze je proberen op te vrolijken, maar dat ze het beter niet zo kunnen doen? Heel veel sterkte, ik hoop echt voor je dat het allemaal weer goed komt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.