• Meet Madonna, een van mijn grootste helden, de Queen of Pop, en de komende maand mijn username!
    Je kunt je niet voorstellen hoe verbaasd ik was toen ik erachter kwam dat deze naam nog niet gebruikt was! Blijkbaar zitten er weinig Madonna-fans op Q, maar dat is niet erg, want nu was deze geweldige naam nog beschikbaar voor mij! Hihi (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wow, dat had ook ik niet verwacht.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hahahaha, amaj ja, had ik ook niet verwacht! Zo voor de hand liggend moet je eens weten naar hoe'n wanhopige dingen ik soms zoek voor een goede username xd


    effort never betrays you

    Eepiline schreef:
    Wow, dat had ook ik niet verwacht.


    26 - 02 - '16

    haha, dat deze nog niet genomen was(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hensley schreef:
    Hahahaha, amaj ja, had ik ook niet verwacht! Zo voor de hand liggend moet je eens weten naar hoe'n wanhopige dingen ik soms zoek voor een goede username xd


    •*• Lululu •*•

    Hensley schreef:
    Hahahaha, amaj ja, had ik ook niet verwacht! Zo voor de hand liggend moet je eens weten naar hoe'n wanhopige dingen ik soms zoek voor een goede username xd


    Be happy, jij hebt die username die ik/Amy wilde *cries* haha :')

    Ik weet juist teveel usernames, kan niet kiezen!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Memoria schreef:
    haha, dat deze nog niet genomen was(:


    Caution first, always.

    Eepiline schreef:
    Wow, dat had ook ik niet verwacht.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eepiline schreef:
    Wow, dat had ook ik niet verwacht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.