• Weer zo'n Oh zo interessante vraag..
    Naja, ik was plaatjes van Bill aan het opzoeken, en opeens kwam ik op zo'n quizlet uit over Bill.. En ja zo dus. Maar het is al een jaar geleden, duszoow goed weet ik het nieh meer :Y)

    Ik was een plaatje aan het zoeken van Tom en via google kwam ik hier terecht =)

    Pfuh. Ik weet niet het is al zo lang geleden. Owja nu weet ik het weer. Ik was foto's aan het zoeken van tokio hotel en er stond een site bij. Ik ging op die site wat rondkijken en ik vond deze super site onmiddellijk leuk! Vanaf die dag kwam ik er bijna elke dag op! x)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    van me neefjes
    die zeiden
    kijk is op quizlet.nl
    dus ik ging kijken
    en toen zag ik allemaal quizen over tokio hotel enzo
    dus was ik hellemaal verslaafd xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    lang verhaal...
    toen ik nog TH fan was, ging ik prentjes zoeken, waardoor ik hierop ben beland. Toen ben ik voor bijna 2 jaar nimeer op Quizlet gegaan.Toen heb ik een nieuw account gemaakt, waar ik 3 story's op had. toen wou ik een nieuwe start, en heb ik dit account ^^


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik zocht bij google quizen over TH en toen kwam ik op deze site terecht xD En toen raakte ik helemaal verslaafd aan deze site xD

    mijn vriendinnen zeiden dat ik erop moest gaan
    ik ging dus een serie maken van story bill
    had ik helemaal afgemaakt...alleen zij maakte het dus niet verder
    en wilde eerst gwn geen acount hebben...en mn vriendinnen vroegen waarom niet...en ik zei dat ik er dan toch nooit op zit XD
    moet je nu zien...ik zit er elke dag op XD...whaha...mr jha...door mn vriendinnen heb ik het ^^

    Weer zo'n Oh zo interessante vraag..
    Naja, ik was plaatjes van Bill aan het opzoeken, en opeens kwam ik op zo'n quizlet uit over Bill.. En ja zo dus. Maar het is al een jaar geleden, duszoow goed weet ik het nieh meer :Y)




    jha ik had het zelvde alleen keek ik er niet verder na...
    maar een vriendin had het oowk ondekt en toen is zij wel verder gegaan en ze zij toen tegen mij dat ik dat oowk eens moest gaan doen dus zodoende(H)

    ik zocht een bill plaatje ' a sexxi one ''(A) en toen klikte ik op een plaatje voordat je het vergrootte picca krijgt en toen stond daaronder een vraag de k.twins zijn hot he!! ik klikte op jhaa!! en toen kreeg ik een volle uitkomst :P en ton was ik bij quizlet!! WOEHOEE!! x'D

    zo lang geleden.. ik denk dat het kwam door een vriendin die het aan me liet zien.

    maar het is al een jaar geleden ofzo..


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik was op google site's van ToHo aan het zoeken, en op één van die site's stond een link naar een verhaal op quizlet


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    via een hele lompe quiz x'D

    Ik ben erachter gekomen op school xD.

    Een vriendin zei kijk allemaal eens op quizlet.nl. Ik zo kijken en nog een paar meiden ook ( die jongens niet want dat waren mietjes. Nah 1 dan ) en ik heb geleik thuis ff een account gemaakt. Zit hier nu al bijna 2 jaar xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ooit een keer was ik heb ik hier een quiz over Friends gedaan. Toen ik nog geen th fan was.

    En toen ik me een keer verveelde, zei me vriendin dat ik hier moest kijken. Toen was ik wel fan.

    volgens mij was het zo iets..


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    ik was een foto van bill aan het bewonderen op google toen ik opeens Ben jij gepast voor tom kaulitz? zag staan . Ik heb dan de quiz gemaakt en zo ben ik hier geraakt x)


    it's ok to be gay!

    omg lang verhaal xD;;
    op school hadde we een paar computers (basisschool ;)) en als we ut rekenen af hadden mochten we daar achter xD nou en toen had iedereen quizlet dus toen dacht ik ik maak ook maar een account (A) en nu zit niemand er meer achter van me vroegere klas :P


    when words fail, music speaks.