• Eerst en vooral ik wist niet bij welke onderverdeling ik het moest zetten!

    Ik ga een kleine serie maken over Bill en zijn Ware. (denk ik) maar kan iemand me een idee geven hoe ik dat kan verwerken in een kleine serie.


    *He's the one.

    Ik zal voor jou denken! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Tnxs Say.<3


    *He's the one.

    Een diee xD?
    Mahha
    succes ermee ;)


    I recycle my thoughts.

    Een diee xD?
    Mahha
    succes ermee ;)


    xD

    1: In ieder deel een meiske, dat het dan net niet is en op het einde de ware.

    2: Bill op zoek naar de ware, maar de vrouwelijke mensheid is uitgestorven! xD

    3: Sorry, ik ben idee loos... =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik ga denken ^^


    PoisonTrash on camera

    gewoon een mini serie van 3/4/5/6 etc. delen maken (:
    En dan gewoon lange delen schrijven (:


    Lalalalalalalala.

    maar dat bedoel je niet x]


    Lalalalalalalala.

    Ja maar ik weet niet hoe ik het moet doen!


    *He's the one.

    Bill is op zoek naar de ware.
    Hy vindt hem/haar en krygt met hem/haar. Maar..
    Na een maand komt het erge nieuws. Hy/zy gaat naar Amerika voor een maand. En daar overlydt zy/hy. Zyn/haar lichaam wordt niet terug naar Duitsland gebracht en daar is Bill ook erg verdrietig over. Hy is ervan overtuigd dat er geen ware voor hem meer is. Maar dan. Dan duikt een ander persoon op waar Bill verliefd op wordt. Maar Bill kan die andere [Die dood ging] maar niet vergeten en daarom wil Bill niks met die andere beginnen


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bill is op zoek naar de ware.
    Hy vindt hem/haar en krygt met hem/haar. Maar..
    Na een maand komt het erge nieuws. Hy/zy gaat naar Amerika voor een maand. En daar overlydt zy/hy. Zyn/haar lichaam wordt niet terug naar Duitsland gebracht en daar is Bill ook erg verdrietig over. Hy is ervan overtuigd dat er geen ware voor hem meer is. Maar dan. Dan duikt een ander persoon op waar Bill verliefd op wordt. Maar Bill kan die andere [Die dood ging] maar niet vergeten en daarom wil Bill niks met die andere beginnen



    JOAAAAAAAAAAAAAH «3


    Lalalalalalalala.

    Ik dacht eerder aan een soort van Soap op TV maar dan Real Life dat Bill uit verschillende meisjes moet kiezen!


    *He's the one.

    CHARISSA DAT IS ONORIGINEEL x]

    WANT DAT HAD IK OOK =D


    Lalalalalalalala.

    Of een ander idee.

    Bill is op zoek naar de ware en vindt hem/haar maar niet. Na een maandje zoeken is Bill ervan overtuigd dat hy maar in eenzaamheid zal moeten leven. Zo houdt hy dat een weekje vol maar dan wil hy zyn ware weer zoeken. Na lange tyd zoeken geeft hy het weer op en dan.. dan duikt Charissa op xD. Bill raakt opslag verliefd maar Charissa ziet Tom alleen maar staan. Bill is van slag en weet niet wat te doen xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IDEEE:

    Bill heeft een eigen programma op MTV.
    Er zyn 16 meiden en 16 jongen. Want misschien is zyn ware wel een man. Iedere week stuurt hy 1 meid en 1 jongen weg en zo blyft er uiteindelyk 1 jongen en 1 meisje over. Daar gaat het dan tussen =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3