• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mijn


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mich
    Zachtjes begin ik met mijn onderlichaam langs Drew zijn stijve te schuren. "Ik hou van je," zeg ik zachtjes tegen hem. Ik laat hem zijn gang gaan met de kusjes in mijn nek.

    Leslie Sadler
    Zodra Jake achter me vandaan is, kruip ik weer terug in mijn eigen wereldje. De laatste tijd voel ik me nogal terug getrokken...niet echt slecht, maar zeker ook niet goed. Een zucht verlaat mijn mond. Ik laat me opdrogen en trek kleding aan. "Gaan we ontbijten?" zeg ik dan en loop de kamer in. Dan zie ik Nate en blijf ik stil staan. "Nate?"


    Nate Sadler
    Ik kijk naar Jake 'Hallo neefje.' zeg ik gewoon en dan klinkt er een zachte stem die ik overal zou herkennen. 'Nate?' Ik draai me naar haar toe en zie Leslie. 'Hallo Les.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate draait zich om en het is gewoon echt verbazend dat hij hier ineens is. Hij zegt me gedag. "Hey," zeg ik dan en haal een hand door mijn haar. "Lig je hier op de kamer?" vraag ik dan om een onderwerp aan te snijden, voordat her ongemakkelijk kan worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Jah het lijkt erop dat we roomies zijn.' zeg ik met een glimlach die verdwijnt als Jake zijn arm om haar middel legt. Juist. Het getrouwde koppel. 'Dank je.' klinkt er zachtjes links van me en ik zie het meisje die ik 17 jaar geleden een pijnlijke verandering heb bespaard op het bed zitten. 'Niets te danken.' zeg ik simpel naar haar en ze glimlacht lichtjes voor ze opstaat en naar de badkamer loopt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Well, je past er makkelijk bij aangezien er nog een bed vrij is," zeg ik dan en kijk naast me naar Jake als hij zijn arm om mijn middel legt. "Wil je gaan ontbijten?" vraag ik dan aan Jake. Om hier te blijven staan is ook ongemakkelijk. Alexi wordt wakker en gaat door naar de badkamer. Dan kijk ik Nate weer aan. Eerst met Alexi wat al redelijk gedoe is aangezien ze nog steeds niet over Axton heen is en nu Nate...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Is goed.' glimlach ik naar haar en kijk Nate aan. 'Leuk je te zien, het is een hele tijd geleden.' Dan loop ik met Leslie naar de kantine terwijl Nate zijn spullen begint uit te laden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Was dat echt nodig?" vraag ik aan Jake als we de kamer uit gelopen zijn. Ik kijk op naar hem terwijl ik verder loop. Ik maak zijn arm los van om me heen en pak gewoon zijn hand beet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wat?' vraag ik onbegrijpelijk. Heb ik iets verkeerd gezegd of gedaan? Nee toch? Ik wacht op haar antwoord terwijl we de kantine in lopen. Ik pak een dienblad op en begin er fruit en broodjes op te leggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Even zucht ik. "Die arm om me heen leggen, dat doe je haast nooit, normaal pak je altijd mijn hand beet, maar nu Nate erbij is doe je ineens een arm om me heen." Ik pak mijn eigen dienblad en begin er dan eten op te leggen, maar best wel weinig aangezien ik niet veel trek heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik doe het wel hoor soms.' zeg ik iets geïrriteerd. 'En wat heeft het? Het is Nate maar. Trouwens hoe kan jij dat weten, je let toch bijna niet meer op me de laatste tijd, je bent bijna nooit meer vrolijk en doet steeds geïrriteerd of depri. ' ik laat mijn blik over de drank glijden en kies dan maar gewone koffie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake raakt geïrriteerd en dat steekt mij ook aan. "Oh echt? En dan heel toevallig wanneer Nate erbij is. En wat een onzin! Ik let wel nog op je, hoe kom je erbij dat ik dat niet doe?" Ik kijk Jake boos aan. "Het spijt me hoor, dat ik niet eeuwig vrolijk kan zijn, als je daar wat meer aandacht aan zou besteden dan had je best geweten dat ik ook niet altijd vrolijk ben, maar ja." Ik pak een flesje water en loop dan weg van Jake. Ik ga aan een tafel zitten en begin met eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar aan. 'Ga dan lekker naar Nate he als hij alles beter kan.' zeg ik bars en loop met mijn dienblad naar buiten. Ik heb geen zin om met haar aan één tafel nu te zitten, ze zoekt het maar lekker zelf uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik reageer niet meer op Jake en eet gewoon wat van mijn eten. "Wat loop je te kijken?" snauw ik naar een meisje. "Kijk lekker voor je." Ze draait zich weer terug en ik zie dat Jake naar buiten is gegaan. Ik laat zijn koffie koud worden en dan omvallen op zijn dienblad. "Oeps."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik gooi al het eten gewoon rechtstreeks in de vuilnisbak buiten en leg mijn plateau er boven op. Ik loop door het bos. Ik moet vliegen, ik moet hier weg, ik moet afkoelen. Leslie doet maar wat ze wil. In het bos sla ik mijn vleugels uit en lanceer me de lucht in.

    [moet weg, werken, ben rond 17u30 terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik zucht zachtjes en loop dan naar de vuilbak met het overige eten. Dan maar terug naar de kamer, hoewel ik niet terug ga naar Nate. Het spijt me, kom je alsjeblieft terug? Ik laat het op een briefje verschijnen en dat briefje laat ik weer bij Jake verschijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.