• Iedereen in mijn klas weet dus dat ik een jongen uit de eerste leuk vind (heel verhaal hoe ze dat weten maar doet er niet toe) en nu zijn er dus 2 meisje die gaan de hele tijd naar hem toe en roepen: TOM! en als hij dan kijkt roepen ze; NAOMI! (mijn naam) en gaan ze ook nog vragen of hij mij kent:|

    Ideeën om hiermee om te gaan?


    -BTW: ik durf niet met hem te praten-


    Queen of Hell is my name

    Negeren? en gewoon zo laten. Na een tijd gaat dat over.

    Etoile schreef:
    Negeren? en gewoon zo laten. Na een tijd gaat dat over.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Negeren, dat doe ik ook (: .

    HOINAAMGENOOTJE.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    gewoon een weekje wachten dan is het wel over. Al hoewel het ook alleen maar erger kan worden xD


    Love sheds light one the darkest of times

    negeren houden ze vanzelf wel op:P


    love is in the air... but i can't fly

    gwoon, naar die jongen toe gaan. Als hij in de 1e zit zal hij in ieder geval niet stom durven doen. En als hij nee zegt, zit jij niet de hele tijd met dat gedoe, zegt hij ja, ben jij blij! =D


    Alis volat propriis

    Gewoon naar hem toe gaan. Negeren helpt vaak niet omdat mensen toch wel aan je kunnen zien dat je het niet leuk vind :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Etoile schreef:
    Negeren? en gewoon zo laten. Na een tijd gaat dat over.


    I need you like a heart needs a beat

    Doe glashard of het je niet boeit. Op een gegeven moment boeit het je ook helemaal niet en die anderen ook niet meer :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als het je vriendinnen/vrienden zijn, denk ik dat je het beste rustig kunt uitleggen dat je het absoluut niet fijn vind.;)
    Maar als het gewoon klas genoten zijn waar je niet veel mee omgaat, zou ik het inderdaad gewoon negeren. En als het écht over gaat op pesten, kan je natuurlijk naar je mentor/mentrix gaan!

    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3