• Wie bijt er nagels?
    ik wel
    egt zo irritand ik wil ze lang laten groeien
    en dan lukt dat maar niet :S

    KYK ALS SAKI HET NOU SOU GEBRUIJKE
    dan wast wa anders he x3x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Whaha Dankje xD



    x3
    ik weer met myn kirsten obsessie
    IK KRYG NGO STEEDS JE HANDTEKENING HE?!@


    We can only learn to love by loving.

    Ikke bijt op mn nagels :S

    heb al zoveel geprobeerd ma blijf et maar doen =(

    vind et zelf gans stom(huil)


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    Ik doe het wel, maar niet met mijn tanden...

    Dat dee ik vroeger echt heel erg maar nu niet meer. Je moet kijken naar een spul wat je op je nagels kan doen. Als je dan op je nagel bijt krijg je echt een heeel bitter vies smaakje in je mond. Het is echt vies maar het helpt wel..
    Succes met het niet-bijten x']

    Dat spul helpt niet bij mij >.< Ik lust het gewoon >.<


    Bored.

    ik beet de randen om mijn nagels kapot en ja mensen het vlees erom heen maar opeens zo van poef deed ik het niet meer en mijn vingers zijn nu bijna helemaal heel want ik doe het soms nog. mar omdat ik dat deed beet ik ook nagels.

    OF BIJTTEKS :s:s dat IS HET GOORSTE WAT JE OP JE TONG KAN KRIJGEN.

    ja dat heb ik ook gehad en das goor

    ik bijt nagels uit verveling in de klas...
    en als ik er nagellak op doe bijt ik het er ook van af en pleisters om je vingers doen helpt ook niet en dat ranzige spul voor op je nagels helpt bij mij ook niet..
    In de zomer oe ik er nep nagels op ^^

    Ik bijt niet op mijn nagels maar, ik bijt dat velletje naast mijn nagels zeg maar eraf,
    Zo irritant
    -.-

    Ik niet en heb het ook nooit gedaan ;)


    You can't touch music but music touch you

    Oké de mensen die zeggen gestopt voor bIll die sla ik dood.. sjezus.. alsof hij ooit jou nagels zal zien x.X *dropped dead*
    Ja precies :S
    stoppen voor Bill -.-


    don't Worry...Be gay.

    Ik beet eerst nagels.
    Maar dat hoef ik nu niet meer te doen omdat ze vanzelf afscheuren als ik vakken aan het vulllen ben in de AH xD

    Je kan ook speciaal spul kopen, een soort nagelak alleen je ziet het niet, enhet smaakt ONGELOVELIJK GOOR! Dus dan blijf je wel met je vingers uit je mond,
    -Hint: Geen patatjes eten als je dat spul op je nagels hebt-
    Ik heb overigens niet aan nagelbijten gedaan, behalve als ik zo'n stom scherp randje aan mijn nagel heb waarmee ik iedereen openkrab en overal aan blijf haken en er geen vijltje bij de hand is xD


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    (...)Ja precies :S
    stoppen voor Bill -.-

    Ach, wat maakt het uit.
    Ze stoppen dan in iedergeval!
    Je bereikt er iets goeds mee, laat ze hopen en stoppen met nagelbijten. Ik zie er niks slechts aan?


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    ik bijt op me nagels zonder dat ik het eigenlijk merk >.< ik probeer te stoppen
    maar het lukt me gewoon niet! >.<

    ik bijt geen nagel mr wel het velletjuh op het hoekje van je nagels. dat is vet irrie want het komt so over van 'praat vooral door, ik luister tog niej'. daar krijg ik vaak commentaar over xD