• Hebben jullie dat ook,Knal je in de winkel op tegen iemand..En dan zeggen ze 'Kijk eens beter uit je doppen!'Of 'Mffpp Jeugd van tegenwoordig'Serieus ik word er zo gek van..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jaa, dat ken ik van ergens, meid.. -_-"

    Ik zeg dan:

    Gast, Verbeter de wereld en begin bij fucking jezelf, Je doet al een hele boel als je je bek gewoon houd!

    Ik erger me er ook dood aan. Het is altijd maar de jeugd van tegenwoordig enzo. NEE HET IS DE OUDJES VAN TEGENWOORDIG -___-'.

    In dit boeren tyfusdorp ook. Ik ben Urban en de rest zijn boer en urban word er niet geaccepteert. Fuck die shit brada! Ik ben wie ik ben tot mijn hart stopt.

    Echt een stelletje creatyfuslijers -____-'


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik zeg dan:

    Gast, Verbeter de wereld en begin bij fucking jezelf, Je doet al een hele boel als je je bek gewoon houd!

    Ik erger me er ook dood aan. Het is altijd maar de jeugd van tegenwoordig enzo. NEE HET IS DE OUDJES VAN TEGENWOORDIG -___-'.

    Idd,Ze zijn zo gemeen-.-Zo'n oud wijf keek me vandaag super arogant aan..Haar ogen hadde er zo kunne uitrolle Sjezus man-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik zeg dan:

    Gast, Verbeter de wereld en begin bij fucking jezelf, Je doet al een hele boel als je je bek gewoon houd!

    Ik erger me er ook dood aan. Het is altijd maar de jeugd van tegenwoordig enzo. NEE HET IS DE OUDJES VAN TEGENWOORDIG -___-'.


    jij hebt zo gelijk


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja wij moeten zogenaamd respect hebben voor de ouderen, maar hebben ze dat ook voor ons?

    ??


    It's heavy but you are not the only one

    Ja wij moeten zogenaamd respect hebben voor de ouderen, maar hebben ze dat ook voor ons?

    ??

    Jaa je hebt helemaal gelijk,Ik zat in de bus zo'n oud vrouwtje kwam aanlopen dus ik dacht ik laat haar even zitten.Ze zegt niet eens dankjewel ; O