• Hebben jullie dat ook,Knal je in de winkel op tegen iemand..En dan zeggen ze 'Kijk eens beter uit je doppen!'Of 'Mffpp Jeugd van tegenwoordig'Serieus ik word er zo gek van..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jaa, dat ken ik van ergens, meid.. -_-"

    Ik zeg dan:

    Gast, Verbeter de wereld en begin bij fucking jezelf, Je doet al een hele boel als je je bek gewoon houd!

    Ik erger me er ook dood aan. Het is altijd maar de jeugd van tegenwoordig enzo. NEE HET IS DE OUDJES VAN TEGENWOORDIG -___-'.

    In dit boeren tyfusdorp ook. Ik ben Urban en de rest zijn boer en urban word er niet geaccepteert. Fuck die shit brada! Ik ben wie ik ben tot mijn hart stopt.

    Echt een stelletje creatyfuslijers -____-'


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik zeg dan:

    Gast, Verbeter de wereld en begin bij fucking jezelf, Je doet al een hele boel als je je bek gewoon houd!

    Ik erger me er ook dood aan. Het is altijd maar de jeugd van tegenwoordig enzo. NEE HET IS DE OUDJES VAN TEGENWOORDIG -___-'.

    Idd,Ze zijn zo gemeen-.-Zo'n oud wijf keek me vandaag super arogant aan..Haar ogen hadde er zo kunne uitrolle Sjezus man-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik zeg dan:

    Gast, Verbeter de wereld en begin bij fucking jezelf, Je doet al een hele boel als je je bek gewoon houd!

    Ik erger me er ook dood aan. Het is altijd maar de jeugd van tegenwoordig enzo. NEE HET IS DE OUDJES VAN TEGENWOORDIG -___-'.


    jij hebt zo gelijk


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja wij moeten zogenaamd respect hebben voor de ouderen, maar hebben ze dat ook voor ons?

    ??


    It's heavy but you are not the only one

    Ja wij moeten zogenaamd respect hebben voor de ouderen, maar hebben ze dat ook voor ons?

    ??

    Jaa je hebt helemaal gelijk,Ik zat in de bus zo'n oud vrouwtje kwam aanlopen dus ik dacht ik laat haar even zitten.Ze zegt niet eens dankjewel ; O


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Jaa je hebt helemaal gelijk,Ik zat in de bus zo'n oud vrouwtje kwam aanlopen dus ik dacht ik laat haar even zitten.Ze zegt niet eens dankjewel ; O


    :O Nou ja zeg BELACHELIJK!:8, doe je een keer wat aardigs en respectvols is t nog niet goed! :@
    Een dankjewel of een vriendelijk glimlachje ofzo kan er toch wel vanaf?..sjezus :S




    It's heavy but you are not the only one

    ik moest eens naar zo'n tuincentrum,
    reed er zo een ouwe vent met z'n kar keihard tegen me hiel op aan de achterkant. het deed echt hartstikke zeer dus ik kijk zo kwaad om
    zegt die vent "kijk es niet zo sjagerijnig ik had je opa kunnen zijn je moet respect hebben voor oudere" en nog meer blabla zei ie toen heb ik die kar keihard tegen hem aan geduwd en ben toen weggegaan

    Ik hoop echt dat ik later niet zo'n zeur word die alleen maar kan klagen over haar pijntjes kwaaltjes en over de jeugd van tegenwoordig -_-
    *is van plan een hippe bejaarde te worden xD :P*


    It's heavy but you are not the only one

    ik was vandaag met een paar vrienden in de stad komt er plots een oud wijf aan lopen en die begint dus opeens tegen mij te schelden "heb gvd toch eens respect voor de oudere jij vuile gore kk buitenlander en het is maar goed dat je in een rolstoel zit en ik hoop dat ik je vuile gore smoelwerk niet meer hoef te zien" ik zat echt helemaal zo van WTF krijgen we nou!? :| want ik had echt nix gedaan gewoon ffe naar haar gekeken meer nie
    maar ik was best pis dus ik tegen die taart "U praat over respect hebben misschien moet U zelf es leren respect te hebben voor gehandicapte ja!" (duivel)

    jullie hebben allemaal gelijk :] de 'oudjes van tegenwoordig' weten volgens mij zelf niet echt meer wat respect is x']


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik hoop echt dat ik later niet zo'n zeur word die alleen maar kan klagen over haar pijntjes kwaaltjes en over de jeugd van tegenwoordig -_-
    *is van plan een hippe bejaarde te worden xD :P*
    ik doe met je mee xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omgf

    Respect voor my? NEE omg ik ben het ook zat -_-
    Maar ik knal niet tegen iemand op maar ik word gewoon uitgescholden en in elkaar geslagen in mijn buurt? terwijl ik niks verkeerd doe mens!
    Ik heb ook geen style zoals emo of scene ofzo iets en ze weten niet dat ik Th fan ben omgf waar slaat dat op heb respect zeg -_-

    Laatst ging ik naar sport hebben ze me achtervolgd en me uitgescholden en toen schold ik terug ben ik van mn Fiets afgeduwd!

    Omg, wat doe ik verkeerd mensen?

    weet je waar ik nou ook zo mega ziek van word?
    zit je gewoon ergens met je vrienden gelijk ben je een "hang jongere" je staat of zit alleen ergens te praten! en dan gaan al die ouwe lopen zeiken dat je voor overlast zorgt (6)

    Meestal bij een zebrapad zijn het de oude mensen die doorrijden.... En meestal van die jongens in van die auto's die ze net aan kunnen betalen en die scheeft zitters (ze zitten altijd sceehf in hun stoelxD) stoppen... Dus ik ben het helemaal met jullie eens! Het is beter als wij voortaan zeggen "Tssss Die oudtjes van tegenwoordig" ;)