• heb jij 0oit ruzie gehad met leraar/leraares??
    als je wilt mag je je verhaal vertellen.
    :)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Hahha, ja. Was op de basisschool. Mij mmeester mocht mij niet (krul).
    We hadden een keer ruzie omdat hij zo dom tegen mij deed. Hahah.


    The way we live, is the way we die

    Ik wou geen strafwerk maken omdat ik het niet verdiende. Ik weigerde en ze deed ambetant. :')
    En tegen de leerlingencoach heb ik al geroepen enzo! De trut!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    In mijn hoofd wel. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Hmm,wel eens met mijn gymleraar.

    Ik ben zoizo niet zo goed in gym enzo, en we moesten toen kogelstoten en ik deed hardstikke erg mijn best alleen lukte het met niet zei hij zo van.''Ja ja je doet je best gewoon niet, als je toch je best niet doet ga dan toch weg enzo. Doe teminste alsof het je intereseerd' En toen werd ik boos want ik deed mijn best en toen zei ik dat hij kon oprotten en zijn bek moest houden (krul).

    En vaak genoeg met de Engels Leraar maar dan moet ik hier hele verhalen gaan posten van hier tot tokio (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 23:42 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Iedereen al wel eens, geloof ik.


    None but ourselves can free our minds.

    Nee,
    -braaf, braaf-


    wth.

    Zo vaak.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja.. mijn biologielerares. Al had ik wel vaker wat met leraren.

    Maar oke even die biologielerares waar ik zo pissed van werd. Het stormde dus ik was al eerder van huis weggegaan op de fiets en toch kom ik nog te laat op school.. (ja wat wil je met dikke windkracht en ook nog tegenwind..) zit dat mens me helemaal uit te schelden dat ik te laat kom terwijl ik anders altijd op tijd ben..

    Toen ehb ik haar eens even goed de waarheid in haar gezicht gezegd en toen mocht ik naar mijn teamleidster toe :$ maar die was het totaal met mij eens:V yeah!

    Maar oke komt ook bij kijken dat ze op diploma-uitreiking vet schijnheilig aan het doen was..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Eigenlijk nog nooit. Ik heb wel eens een pest hekel aan een leraar gehad, maar heb er nog nooit conflicten mee gehad. Ik ben altijd braaf tegen docenten, okal haat ik ze zo. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Och ja (A)
    Pas nog... ik woon nu in Duitsland en op school was ik kwaad geworden en begon (in het nederlands) te schelden. Natuurlijk wist ze wel waar het op neer kwam --'.
    Leraressen én leraren. Pff, heb je ook niks aan ;D


    You’re falling into history.

    Ja, met mijn basisschool juf. Ik moest mijn excuses aan gaan bieden aan een kutkind, die het zelf had uitgelokt, -ik had dat kind gemept, en ik mep echt nooit iemand- En ze wou niet eens mijn kant van het verhaal horen, dus ik was echt piss op dat mens. Ik heb toen maar zonder mening mijn excuses aangeboden, omdat ik naar huis wou (A)


    SLOAN.

    Ja, mijn biologieleraar heeft me is dom genoemd. Nou dat moet je niet bij mij doen, als hij alleen maar een discussie wou dat hij het ook gewoon kunnen vragen. Ik laat me niet dom noemen.:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    every fucking day -.-

    ik kan haar niet uitstaan!

    En zij mij ook niet blijkbaar :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Ja, maar meestal pak ik die leraar dan terug. Zie, ik heb een goeie relatie met de campusdirecteur. En aangezien men toch aan het besparen is, doe ik vaak bescheiden suggesties om mensen te ontslaan. Ghehe.


    Life is hard and then we die

    1 keer. Ik had een week flinke griep en toevallig had ik in die week een betoog. Toen ik de vrijdag voor de toetsweek (de daaropvolgende week dus) als een half dooie hond terugkwam op school en aan die man uitlegde dat ik ziek was geweest en zodoende het betoog miste, zei hij 'dat hij dat wel vaker hoorde.' Je wou niet weten hoe kwaad ik was. M'n vrienden keken me met grote ogen aan, aangezien ik geen persoon ben die snel grote monden opzet tegen leraren.


    No growth of the heart is ever a waste