• Ik had een suggestie over abo's Zou het niet handig zijn als je een berichtje/email zou krijgen wanneer iemand zich op je story heeft geabonneerd? Ik wil mensen altijd graag persoonlijk bedanken, maar als je geen bericht krijgt, heb je er niet echt toezicht op. Lijkt me duidelijk toch?

    Eens of niet?:Y)


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vind het overbodig, je kan al kijken wie je abo's zijn, dan kan je daar gewoon op klikken.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Ik vind het overbodig, je kan al kijken wie je abo's zijn, dan kan je daar gewoon op klikken.



    Nou als je tegen de 100 abo's heb weet je onderhand niet meer wie nieuw is en wie niet ;P


    Maart lijkt wel handig, maar dan moet er ook een knopje zijn voor diegene die dat NIET willen (: Dat je dat gewoon uit kan zetten zeg maar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben het eens met Fellatio. Ik vind het niet echt nodig, maar áls het er komt moet je het ook uit kunnen zetten. Ik heb namelijk een heleboel stories met abo's tussen de 20 en 140, en ik wil niet van iedere nieuwe abo een mailtje. Dan zit mijn inbox helemaal vol. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, wat zijn jullie populair zeg!
    Inderdaad, wat Fellatio zegt, dat was ik er vergeten bij te zetten. Je moet het natuurlijk ook uit kunnen zetten :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Square schreef:
    Ik ben het eens met Fellatio. Ik vind het niet echt nodig, maar áls het er komt moet je het ook uit kunnen zetten. Ik heb namelijk een heleboel stories met abo's tussen de 20 en 140, en ik wil niet van iedere nieuwe abo een mailtje. Dan zit mijn inbox helemaal vol. :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind het nogal irritant wanneer mensen me bedanken wanneer ik een abo neem, want dan voel ik me schuldig wanneer ik het verhaal niet meer leuk vind en ik het abo verwijder! x')


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Volgens mij heb ik deze suggestie al vaker gelezen. x]
    Maar ik vind het wel een goede suggestie. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Ik vind het nogal irritant wanneer mensen me bedanken wanneer ik een abo neem, want dan voel ik me schuldig wanneer ik het verhaal niet meer leuk vind en ik het abo verwijder! x')


    Inderdaad hahaha


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het een beetje overbodig. Echt. Feliciteer de mensen dan in het algemeen in je hoofdstuk, ofzo.
    En Bohemian heeft wel gelijk. Dat is precies de reden waarom ik mensen niet ga bedanken, omdat ik ze geen schuldgevoel wil geven als ze de abo opzeggen. >~<


    Am I gay? I am ecstatic!

    Vida schreef:
    Ik vind het overbodig, je kan al kijken wie je abo's zijn, dan kan je daar gewoon op klikken.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Square schreef:
    Ik ben het eens met Fellatio. Ik vind het niet echt nodig, maar áls het er komt moet je het ook uit kunnen zetten. Ik heb namelijk een heleboel stories met abo's tussen de 20 en 140, en ik wil niet van iedere nieuwe abo een mailtje. Dan zit mijn inbox helemaal vol. :'D


    Never say Never

    Scandal schreef:
    Volgens mij heb ik deze suggestie al vaker gelezen. x]
    Maar ik vind het wel een goede suggestie. ^^


    To infinity and beyond •