• Jaaa, want ik krijg een hele nieuwe kamer, inclusief tweepersoonsbed. En ik zat op de bank met mijn allerliefste stiefpapa en toen kwam er een blackberry reclame.
    Dus ik zeg: "Blackberry's zijn geniaal."
    Dus hij zo: "Ik kan wel wat regelen, maar je hebt net een nieuwe telefoon." [/sinds de zomer al ja.]
    En ik zeg zo: "Ja maaaaaaaaar, Blackberry's zijn gewoon veel veel veel veeeeel genialer."
    Toen zei hij: "Oke ik regel er wel eentje voor je."
    Dus nu krijg ik ook een blackberry.
    En ik heb eindelijk stretcher 6mm, en nu nog maar 2 en dan ben ik klaar. ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben helemaal niet verwend.

    Yep, dan ben je redelijk verwend :]


    No growth of the heart is ever a waste

    wejooo ;3
    super vet!

    ik krijg ook een nieuwe kamer :D
    en een Nokia N97 (:

    weird ...


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Tranquillity schreef:
    Ik ben aan de ene kant wel verwend, maar toch niet zo als van jou? :'D


    Tanya is de beste.

    hahah :D
    nou ja, beter verwend dan verwaarloosd! xD
    wel cool voor je:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    jij boft maar!!


    love is in the air... but i can't fly

    Jezus hé, en dan vind ik mezelf al verwand maar dan heb ik Naomy dus nog niet gehoord. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kben ook wat verwend want
    als ik naar een concert wil mag ik het gewoon x)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik krijg bijna alles waar ik om vraag, omdat ik enigst kind ben en mijn vader zich schuldig voelt omdat hij alleen in de weekenden thuis is op dit moment.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vetjeeeees.
    Ik krijg een iPhone en nieuwe laptop (nerd)


    I recycle my thoughts.

    Ik ben denk ik niet verwend..


    Happiness hit her like a train on a track

    NYC schreef:
    Jezus hé, en dan vind ik mezelf al verwand maar dan heb ik Naomy dus nog niet gehoord. :Y)


    Dan zal ik verder maar mijn grote mond houden? ;X
    Nee.
    Ik hoef ook nooit iets zelf te betalen, ik krijg sinds een halfjaar zakgeld, 150 euro per maand, en ik redde het steeds niet, ik kreeg de rest van de maand alles van mamma, maar meestal moest ik nog 2 weken, ik maak 150 euro op in 2 weken ja. En nu geef ik me pinpas terug en krijg ik weer lekker alles. En nee, die 150 is ook geen loon, ik ben te lui om te werken. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    wow! ik zit tot ik het huis uit ben met dezelfde meubeltjes opgescheept (en die zijn al zo'n 10 jaar oud)

    Vet! :'D Ik ben zelf ook verwend, volgens veel mensen. Mja, beter verwend dan verwaarloosd, toch?


    http://ciinderella-.tumblr.com/