• Een gymdocent bij ons op school, die ik zelf vorig jaar ook heb gehad, is opgepakt wegens het mishandelen van een leerling. Hij heeft de leerling bij de keel gegrepen en hem geslagen met hockeysticks.

    Echt die vent is niet normaal, vorig jaar zat hij ook al te geilen op meisjes uit mijn klas, het jaar ervoor is hij geschorst geweest omdat hij met een leerlinge had gezoend. Ik vind het een verschrikkelijke vent en ben dan ook blij dat ie weg is.


    We can only learn to love by loving.

    bahbah


    Big girls cry when their hearts are breaking

    gadver

    Blegh wij hebben ook een gymdocent hij geilt ook altijd op ons.
    Ben blij dat ik hem niet meer heb:S


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ik denk dat iedereen nu wel blij is dat hij weg is. Bha.

    Lekker voor hem ;p een bij ons loopt zo de meisjeskleedkamer in enzo en gaan zo zeggen: wat staat daar op je tshirt. -kijkt goed-


    when words fail, music speaks.

    wij hebben zo'n vent, en die heeft altijd een string aan en loopt naar je borsten te lauwen.

    dan denk ik van; gadver mens, zoek een leven en een andere baan!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben echt zwaar aan het wachten op volgend jaar ben ik eindelijk van mijn gym docent af. Hij haat mij echt -.-''


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Gatver, gelukkig dat hij weg is (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou alleen al de sportopleiding willen doen om te voorkomen dat zulke idioten mijn plaats innemen op een school.
    Pislink word ik ervan.


    No growth of the heart is ever a waste

    illl


    love is in the air... but i can't fly

    Scard! Nou ja, gelukkig is hij weg. Wat erg ook voor die gene die door hem geslagen is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    telephone schreef:
    bahbah


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    0.0

    wij hebben ook een leraar die gewoon de kleedkamers inloopt enzoo. ben blij dat ik hem niet heb!


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Poseidon schreef:
    Gatver, gelukkig dat hij weg is (:


    Remember the nights we drove around crazy, in love.