• En als je die niet hebt, dan is dat je er geen hebt een afwijking. Dat zegt mijn leraar Nv. Zelf is hij geboren met een zwemvliesvinger ofzoiets. Dat houdt in dat bij zijn geboorte twee vingers aan elkaar zaten, deze zijn later operatief uit elkaar gehaald

    Maar goed wat is jou afwijking?

    De mijne :
    - Ik loens iets [maar dat is ook een van de 7 schoonheden dus boeiend :D]
    - Ik heb een flapoortje, niet heel erg of zo maar toch :d


    We can only learn to love by loving.

    De linkerhelft van mijn lichaam staat scheef (': Maar ik zit nu bij mensendieck om dat te verhelpen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    uuuuuuh. -denkt na- Oh! Ik weet het alweer. Ik had toen ik geboren werd een ruisje (gaatje) in mijn hart. Deze is waarschijnlijk al weer dichtgegroeid, maar dat moeten we wel bij de dokter melden als ik word geopereerd voor iets ofzo.


    "Let them eat cake!"

    Mijn benen zijn raaar. Want ze knakken altijd. En dat doet pijn x:

    Mijn flapoortjes zijn weg, haha.Ik heb op mijn 6jaar een operatie ondergaan en nu heb ik een spleet van 7mm tussen mijn twee voorste tanden door mijn smile distractor (om mijn gehemelte te vergroten)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik hou mijn rug nooit recht, dat komt doordat ik zo groot ben en als ik niet recht sta, lijk ik kleiner :Y)


    -

    Mijn duimen zijn raar de ene is groter dan de ander :'].


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Mijn trommelvliezen staan naar binnen getrokken en mijn trilhaartjes liggen nogal plat. Voorderest heb ik niets aan mijn lichaam.


    Your make-up is terrible

    Mijn voet staat scheef doordat ik vroeger o-benen had en mijn onderkaak is scheef en te veel naar voren.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    mijn ene oog is groen en de andere bruin :]


    I'm just a little girl in a big mean world.