• Hyee,

    Mijn vriendje heeft dus een SERIEUZE pokerverslaving -zucht-
    op internet trouwens (:
    maar nu zijn al zn chips op,
    en nu vraagt ie aan mij de ganse tijd of ik wil lenen (ik doe dat soms ook, maar niet graag)
    en nu zegt ie dat ie in een depressie gaat zitten.

    Wat moet ik doen ? (:

    Zeggen dat pokeren voor no-lifers is en dat hij met jou moet afspreken ipv te pokeren.
    Sorry voor je vriendje, maar ik vind het nogal zielig als mensen hun tijd verdoen door op internet domme 'spellen' te spelen ;s

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 20:37 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Niet doen! Zelf zou ik ze hem niet geven, maar dat is vanuit mijn principes dan. Als hij niet kan spelen pech voor hem, zo gaat hij misschien eventjes stoppen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Niet doen! Zelf zou ik ze hem niet geven, maar dat is vanuit mijn principes dan. Als hij niet kan spelen pech voor hem, zo gaat hij misschien eventjes stoppen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als hij meer tijd doorbrengt achter dat spel dan met jou, moet je eens goed met hem gaan praten.

    het is maar een spelletje. ._.

    Ik las chips als in chips die je kunt eten en toen dacht ik dus dat hij van jouw chips die je kunt eten mocht lenenxD


    Queen of Hell is my name

    Niet doen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je moet toch eens even goed gaan praten met hem. Chips van jou lenen én dan ook nog chanteren dat hij in een depressie gaat zitten?
    Ja, het is even tijd voor een praatje.
    Vooral als hij ook meer tijd aan dat spel besteed dan aan jou.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Je moet toch eens even goed gaan praten met hem. Chips van jou lenen én dan ook nog chanteren dat hij in een depressie gaat zitten?
    Ja, het is even tijd voor een praatje.
    Vooral als hij ook meer tijd aan dat spel besteed dan aan jou.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Poseidon schreef:
    Je moet toch eens even goed gaan praten met hem. Chips van jou lenen én dan ook nog chanteren dat hij in een depressie gaat zitten?
    Ja, het is even tijd voor een praatje.
    Vooral als hij ook meer tijd aan dat spel besteed dan aan jou.


    Wat moet ik hem dan zeggen ?

    Diffuse schreef:
    (...)

    Wat moet ik hem dan zeggen ?

    Óf ik óf dat spel (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reaper schreef:
    (...)
    Óf ik óf dat spel (:


    Dan voel ik me zo alsof ik vanalles van hem probeer af te pakken, want hij doet dat al jaren..

    Ik zou hem weigeren chips te lenen (als ik die uberhaupt had). Als hij met zo'n kutsmoes als 'Je geeft niet genoeg om me' aan zou komen zou ik tegen hem zeggen dat hij maar eens moet ophouden een verslaafde huilbaby te zijn. Als hij zo graag wil spelen, dan moet hij er maar voor werken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cloudburst schreef:
    Zeggen dat pokeren voor no-lifers is en dat hij met jou moet afspreken ipv te pokeren.
    Sorry voor je vriendje, maar ik vind het nogal zielig als mensen hun tijd verdoen door op internet domme 'spellen' te spelen ;s


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tranquillity schreef:
    Niet doen! Zelf zou ik ze hem niet geven, maar dat is vanuit mijn principes dan. Als hij niet kan spelen pech voor hem, zo gaat hij misschien eventjes stoppen.


    I'm just a little girl in a big mean world.