• mijn verhaal:

    ik ben dus nu al zo'n 1 1/2 bevriend met Jolien, het is echt een schatje maar sinds kort is ze echt veranderd. ze blowt en drinkt allemaal, en heeft verschrikkelijk foute vrienden. ze laat zich gebruiken door jongens alleen maar om te zoenen en ze vind het gek dat ik minder tegen haar praat. en nou is ze jarig en ze heeft me niet eens uit genodigd, en haar blow vriendjes wel. like kom op, dan hoeft het ook allemaal niet meer hoor. op school ben ik goed genoeg, maar zijn haar vriendjes in beeld voel ik me echt onzichtbaar.

    daamn ik voel me slecht..


    Big girls cry when their hearts are breaking

    :S Oeii


    Ik ben een moeilijk te lezen boek, maar check het.

    Dan lijkt het me duidelijk: weg met haar :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat Zaitsev zegt [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn beste vriend. Hij blowde iedere dag, kwam stoned op school en deed van alles wat die niet zou moeten doen. Ik heb het er vaak met hem over gehad, en iedere keer beloofde hij verbetering, maar hij deed het niet. Toen heb ik tegen hem gezegt dat ik niets meer met hem te maken wilde hebben. Nu heb ik geen contact meer met hem, en ik voel me een stuk beter.

    Dus ik raad je aan om met je vriendin te praten, stel haar voor een keuze 'Jij of de Blowvriendjes.' Als dat niet helpt zou ik zeggen dumpen. Ze is jouw zorgzaamheid en vriendschap niet waard.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    je moet haar helpen!!
    probeer haar daar weg te krijgen,
    Je moet haar helpen weer normaal te worden!!
    lukt het niet?
    dan moet je haar laten gaan...
    Straks ga jij haar nog achteraan!!


    Crazy girl...

    praat met haar
    vertel haar hoe je je voelt en dat je het zat bent
    en vraag jezelf af, is ze het jou waard om voor te vechten
    zo ja: blijven vechten voor de vriendschap, ookal duurt het lang en lijkt het soms onmogelijk
    zo nee: dumpen dan
    succes


    Why don't you break my heart

    Zaitsev schreef:
    Dan lijkt het me duidelijk: weg met haar :]

    aah:O
    dat is echt kut!
    ik zou haar idd een keuze laten maken
    of die blowvrienden, of jij
    dan weet je hoe je er voor staat,
    zorg er iig voor dat je zelf niet gaat blowen etc!!:O


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik heb ook zoiets gehad..
    ik zou met haar gaan praten. Van wat zaitsev zegt kun je heel erg spijt krijgen
    succes!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Puberteit. Heb ook zo'n vriendin.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    snap ik...... suc6 er mee


    love is in the air... but i can't fly

    Zaitsev schreef:
    Dan lijkt het me duidelijk: weg met haar :]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Zaitsev schreef:
    Dan lijkt het me duidelijk: weg met haar :]

    Aan de ene kant heeft iedereen in dit topic gelijk: ze is jouw zorgzaamheid & vriendschap niet waard.
    Maar ze gedraagd zich niet voor niets zo vreemd. Misschien heeft ze problemen thuis of zoiets. Blowen is nou eenmaal iets om gevoelloos van te worden, of ze het nou voor het 'stoer zijn' doet of niet.

    Ik denk dat je beter eventjes persoonlijk met haar moet gaan praten, in plaats van gelijk te denken dat ze jou minderwaardig vind. Maar als daar wéér iets vervelends uit komt, zou ik inderdaad afstand van haar nemen.

    Succes! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Zaitsev schreef:
    Dan lijkt het me duidelijk: weg met haar :]


    I'm just a little girl in a big mean world.