• heey..
    ik heb hier al een account op maar die hou ik even geheimm.. als je hem echt wil weten stuur dan een pb (ik zeg niet iedereen wie ik ben).
    maar ik vroeg om hulp. want ik heb een probleem!!
    Me moeder zegt dat me lichaam en ik zelf oververmoeid is en ik eet slecht drink slecht ik slaap niet goed (heel weinig), voel me vaak niet lekker, heb overal wel is een keer pijn..
    hebben jullie misschien advies voor mij? want ik ehb het idee en mijn beste vriendin ook dat dit niet echt goed gaat en dat als het zo door ga dat ik straks het ziekenhuis in moet :( en dat wil ik niet:(
    Dus hebben jullie misschien een beetje advies voor mij?:O
    xx!!

    niemanddddd:( plzz help!!

    Gezond eten, op tijd gaan slapen, veel proberen te slapen, niet zoveel opwinden ovr dingens ofzo:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    een dokter kan misschien al helpen?


    One man's fun is another's hell.

    oo hehe gereageert!!

    Nou ik kan je moeilijk helpen. Ik ben te druk bezig emt mijn eigen moeder! Die gast denkt volgens mij dat ik anorezia heb ofzo. Niet omdat ik super dun ben, maar ik eet niet zoveel als de rest. Toen kwam ik op google ging ik opzoek naar iets kwam ik hoe anorezia te herkennen tegen onder in die balk. Dat typ ik heus zelf neit in Dus. Ik heb het al te druk emt mijn igen moeder overtuigen dat ik geen anorexia heb xD.

    xx

    Gezond eten, op tijd gaan slapen, veel proberen te slapen, niet zoveel opwinden ovr dingens ofzo:o
    ik wil wel goed eten en gezond enzo maar ik krijg het niet binnen!! en om welke tijd ik ook ga slapen het lukt niet! en wind me nergens over op..

    Je moet naar de dokter, als ik het zo hoor. Die weet vast wel wat je hebt, en anders moet je maar naar het ziekenhuis, dat is alleen maar beter.
    Sterkte iig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Meid probeer steeds wat meer te gaan eten en drinken beetje bij beetje en neem rust. Drink vooral water en melk en eet yoghurt enzo en dan ga je steeds verder tot je weer normaal kan eten. Ga bijvoorbeeld eerder naar bed en kan je niet in slaap vallen luister een rustig liedje of ga wat lezen word je vanzelf moe!


    I do not hook up.

    Je moet naar de dokter, als ik het zo hoor. Die weet vast wel wat je hebt, en anders moet je maar naar het ziekenhuis, dat is alleen maar beter.
    Sterkte iig.

    dankjee, maar ik ben bang voor dokters en zeikenhuizeb:(

    Meid probeer steeds wat meer te gaan eten en drinken beetje bij beetje en neem rust. Drink vooral water en melk en eet yoghurt enzo en dan ga je steeds verder tot je weer normaal kan eten. Ga bijvoorbeeld eerder naar bed en kan je niet in slaap vallen luister een rustig liedje of ga wat lezen word je vanzelf moe!
    ik heb al is geprobeert meer te eten maar dat lukte me niet, en water moet ik zowiezo niet

    (...)
    dankjee, maar ik ben bang voor dokters en zeikenhuizeb:(


    Meid [ben je toch he?] je moet je even over die angst heen zetten, like de tandarts. Denk er gewoon aan dat ze je daarzo beter kunnen maken. Ik ben als de dood voor de tandarts maar hij houdt mijn tanden gezond. Jij bent als de dood voor Dokters en ziekenhuizen maar ze maken je wél beter.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...) ik heb al is geprobeert meer te eten maar dat lukte me niet, en water moet ik zowiezo niet

    Ga dan alleen of met je vriendin naar de huisarts die weet raad en als jij niet wil dat ie het tegen je ouders zegt zegt ie dat niet want hij heeft beroeps geheim dus dat kan ook nog!


    I do not hook up.

    ga om tien uur naar bed en sta om 9 uur op
    neem elk uur agter de PC kwartier pauze
    eet meer fruit
    probeer (I know it's hard)niet te snoepen
    en ga sporten (ik zweer doet wonderen

    (ik heb het zelfde gehad dit werkt egt!!
    het moeilijkste vond ik 10 uur naar bed gaan en 9 uur opstaan maar het is gelukt en voel me weer fit!!)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    Meid [ben je toch he?] je moet je even over die angst heen zetten, like de tandarts. Denk er gewoon aan dat ze je daarzo beter kunnen maken. Ik ben als de dood voor de tandarts maar hij houdt mijn tanden gezond. Jij bent als de dood voor Dokters en ziekenhuizen maar ze maken je wél beter.

    ja dat is waar.. maar toch ik heb er slechte heringneringen aan!!

    (...)
    Ga dan alleen of met je vriendin naar de huisarts die weet raad en als jij niet wil dat ie het tegen je ouders zegt zegt ie dat niet want hij heeft beroeps geheim dus dat kan ook nog!

    mij ouders weten het ongeveer al maar niet echt alles. dus dat maak niej zoveel uitt.