• heey..
    ik heb hier al een account op maar die hou ik even geheimm.. als je hem echt wil weten stuur dan een pb (ik zeg niet iedereen wie ik ben).
    maar ik vroeg om hulp. want ik heb een probleem!!
    Me moeder zegt dat me lichaam en ik zelf oververmoeid is en ik eet slecht drink slecht ik slaap niet goed (heel weinig), voel me vaak niet lekker, heb overal wel is een keer pijn..
    hebben jullie misschien advies voor mij? want ik ehb het idee en mijn beste vriendin ook dat dit niet echt goed gaat en dat als het zo door ga dat ik straks het ziekenhuis in moet :( en dat wil ik niet:(
    Dus hebben jullie misschien een beetje advies voor mij?:O
    xx!!

    ga om tien uur naar bed en sta om 9 uur op
    neem elk uur agter de PC kwartier pauze
    eet meer fruit
    probeer (I know it's hard)niet te snoepen
    en ga sporten (ik zweer doet wonderen

    (ik heb het zelfde gehad dit werkt egt!!
    het moeilijkste vond ik 10 uur naar bed gaan en 9 uur opstaan maar het is gelukt en voel me weer fit!!)

    ja maar als ik ga sporten val ik straks meer af en dat moet niet!! je wil me gewicht nu echt niet weten en als er nog minder af ga weet ik zeker dat het niet goed kom.

    (...)
    ja dat is waar.. maar toch ik heb er slechte heringneringen aan!!


    Ik heb ook slechte herrineringen aand e Tandarts, ik haat hem min of meer. Maar je moet wel in de gaten houden dat jij niet overlijdt aan je oververmoeidheid. Ik wil je niet bang maken, maar mijn oma die was een beetje schor en die had dus kanker. Niet om je bang te maken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Ik heb ook slechte herrineringen aand e Tandarts, ik haat hem min of meer. Maar je moet wel in de gaten houden dat jij niet overlijdt aan je oververmoeidheid. Ik wil je niet bang maken, maar mijn oma die was een beetje schor en die had dus kanker. Niet om je bang te maken.


    ooh maar? heb ik dan wat, wat bij kanker hoor :|?:O

    (...)

    ooh maar? heb ik dan wat, wat bij kanker hoor :|?:O


    Nee, dat wil ik niet zeggen. Je hoeft niet per sé als je schor bent meteen Kanker te hebben. Wat ik wil zeggen is dat je wel naar de dokter moet. Of je nou bang bent of neit, zometeen is het ernstig. Het hoeft natuurlijk niet,maar als ik het zo hoor zou ik wel gaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Nee, dat wil ik niet zeggen. Je hoeft niet per sé als je schor bent meteen Kanker te hebben. Wat ik wil zeggen is dat je wel naar de dokter moet. Of je nou bang bent of neit, zometeen is het ernstig. Het hoeft natuurlijk niet,maar als ik het zo hoor zou ik wel gaan.
    ja je heb wel gelijk, ik heb het er nog wel over met me moeder,, alleen weet niej wanneer want me pa is telkens thuis..

    (...) ja je heb wel gelijk, ik heb het er nog wel over met me moeder,, alleen weet niej wanneer want me pa is telkens thuis..


    En je vader weet niets?? Als ik jou was zou ik het zeggen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    En je vader weet niets?? Als ik jou was zou ik het zeggen.
    nouja dta ik slecht eet en drink en dta ik te dun ben weet hij ik weet niej of hij dat van oververmoeidheid weet maar de rest weet hij niej.. maar ik zeg liever niks tegen hem want hij reageert niej goed, me moeder is daar wat beter in..

    (...) nouja dta ik slecht eet en drink en dta ik te dun ben weet hij ik weet niej of hij dat van oververmoeidheid weet maar de rest weet hij niej.. maar ik zeg liever niks tegen hem want hij reageert niej goed, me moeder is daar wat beter in..


    Dan zou ik aan je moeder vragen of ze weet wanneer je vader níet thuis is en dan met je moeder ene afrspraak maken bij de Dokter. Dat zou ik doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Dan zou ik aan je moeder vragen of ze weet wanneer je vader níet thuis is en dan met je moeder ene afrspraak maken bij de Dokter. Dat zou ik doen.
    me vader moet maandag weer werken dus dan kan ik denkw el met der praten:P.. dus ik w8 zolang wel.

    (...) me vader moet maandag weer werken dus dan kan ik denkw el met der praten:P.. dus ik w8 zolang wel.


    Oké. Dat is goed nieuws. Ik wens je sterkte bij de Dokters. Ze bijten iig niet :P

    (...)

    Oké. Dat is goed nieuws. Ik wens je sterkte bij de Dokters. Ze bijten iig niet :P

    dankjexD:P maar toch vin dik het eng..

    maarja nu zit ik met de vraag hoe kan ik nou het beste tegen me moeder beginnen?:|

    Ik ben btw. FreakyKidTH.
    Het beste? Gewoon zeggen dat het je de hele tijd dwars zit. En dat je hulp hebt gevraagd op een site, en dat iemand aanraadde om naar de dokter te gaan.
    Zo zou ik het iig doen.

    Ik ben btw. FreakyKidTH.
    Het beste? Gewoon zeggen dat het je de hele tijd dwars zit. En dat je hulp hebt gevraagd op een site, en dat iemand aanraadde om naar de dokter te gaan.
    Zo zou ik het iig doen.

    okee nouja ik zal kijken, ik ga der in iedergeval nog vanaaf met me bf over praten..