• School moet een uur later beginnen

    Nu komen veel leerlingen slaap tekort doordat ze zo vroeg op school moeten zijn. Dat zegt kinderarts Rob Bakker, die promoveert op moeheidsklachten bij kinderen. Bakker analyseerde 90 kinderen van 8 tot 18 jaar met aanhoudende klachten van moeheid. Volgens hem wordt de moeheid niet veroorzaakt door te laat naar bed gaan, maar echt door het vroege opstaan voor school.

    Bakker heeft verder ontdekt dat sporten in verenigingsverband chronische moeheid zou kunnen voorkomen.

    wat vinden jullie? (nerd)


    I love Marshawk

    Mij geen probleem. Dat zou perfect zijn :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rob heeft gelijk ^^ :')

    Een uur later beginnen en een uur vroeger stoppen, dat zou perfect zijn (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tranquillity schreef:
    Mij geen probleem. Dat zou perfect zijn :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het goed zo, ik wil niet hele dagen in mijn bed blijven liggen als een halve gare. Ik vind het goed om eens vroeg op te staan. Daarbij; als je een uur later begint, ben je ook een uur later uit en dat zou ik niet willen.


    Only losers can act the way you do

    Jakkes nee. Dan ben ik nog later uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn school begint om 8.35 en ik vind dat dat wel meevalt. Want ik heb pas gedaan om 15.50. En anders moet ik tot 16.40 naar school en dat vind ik iets te laat. Mijn school duurt al elke dag 8lesuren!

    Hahaha de gast die dat heeft bedacht is geniaal. Ode aan hem. _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 11:42 ]

    Echt wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Please laat dat als een wet in gaan. Ik moet altijd 7 uur me bed uit om vervolgens de bus van 8 uur te pakken en dan om 9 uur op school te zijn. Het is toch van de zotten.


    Welcome to Humanoid City Tour

    Ga een uur vroeger slapen?
    We kunnen ons onderwijs toch niet laten afzwakken? Ik vind het goed dat België een land is waarbij het onderwijs erg hoog ligt, dat mogen we niet verliezen.
    Er zijn nu eenmaal (minder leuke) verplichtingen in het leven.


    Edit; Had die zin blijkbaar overgeslagen.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 20:46 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Helamaal mee eens. School begint om half 9 en ik moet om half 8 de deur al uit.. :'| Wat betekend dat ik elke dat om precies 6:30 mijn wekkertje hoor gaan. Erg deprimerend.. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nein. Want dan moet je nog langer in school blijven.


    Some people make the world special just by being in it

    Ewigkeit schreef:
    Een uur later beginnen en een uur vroeger stoppen, dat zou perfect zijn (:


    hoi, jij bent leuk.