• Tom betekend zo gelijk kei veel voor mij,
    ma deze nacht ben ik er achter gekome hoeveel eigelijk!
    ik had gedroomd dat die een auto ongeluk had gehad door tege een boom te rijde en ik had hem dood achter het stuur aan getroffe.
    Toen ben ik dus wenend wakker geworde,
    en om eerlijk te zijn heb ik mijn eige nog nooit zo hard wete wene Oo,
    Hij betekende zowiezo al veel voor mij,
    Ma nu weet ik eigenlijk hoeveel..
    da ik maar een paar minute uit mijn kamer ben,
    voor naar het wc of zo te gaan,of iet te pakke om te drinke.
    en ik heb geen foto van tom bij mij dan Begin ik door te draaiie en zelfs bijna te wene Oo om zo snel mogelijk terug naar mijn posters te gaan,
    Én jha jullie noeme mij nu gefreakt..Maar sowat ö
    moest ik effe kwijt x'D

    Kijk; eigenlijk ben je gewoon gefreakt :P Maar ik had eht ook. Maar ben er vanzelf af gekomen. Hoe? Weet ik zelf niet eens ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kijk; eigenlijk ben je gewoon gefreakt :P Maar ik had eht ook. Maar ben er vanzelf af gekomen. Hoe? Weet ik zelf niet eens ><

    Ik wor gefreakt verklaard ;D
    Mja se,
    ik denk da ik er nooit vanaf zal kunne kome ook al zal het wel moette want da ga mij ooit nog is kapot make mijn liefde voor die [heeft een vriend van mij gezegd Oo]

    Meid sterkte had ik laatst ook maar dan van Bill dat hij werd geopereerd aan zijn stembanden maar dat hij nooit wakker werd! En ik wist dus niet dat ie geopereerd moest worden en ik werd weenent wakker!


    I do not hook up.

    Meid sterkte had ik laatst ook maar dan van Bill dat hij werd geopereerd aan zijn stembanden maar dat hij nooit wakker werd! En ik wist dus niet dat ie geopereerd moest worden en ik werd weenent wakker!

    Oooh das kei erg da ge zo'n drome hebt ;S Én dan da ge da aan mense zegt verklare ze u zot ofso..

    ow ik heb is een gans moordding gedroomt en tenslotte was men bf dood,ik dood heel th dood en een andere vriendin die eerst men bf had vermoord ook dood(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ow ik heb is een gans moordding gedroomt en tenslotte was men bf dood,ik dood heel th dood en een andere vriendin die eerst men bf had vermoord ook dood(A)

    Okhééé ;D
    en ik denke da ik ooit al erg gedroomd heb omda ik mijn broer van kant had gemaakt :')

    Helemaal niet gefreakt.
    Ik begrijp het wel. Ik zou ook schrikken.

    Ik zou ook huilen hoor ö, als Tom Bill gustav of georg zouden dood gaan, je kent die personen nu wel niet, maar toch, ken je ze weer wel hé, en je bent er toch een beetje meer verbonden, via de muziek hé ^^

    ik ben ook gefreakt, maar dan van (H)Bill(H) xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Oooh das kei erg da ge zo'n drome hebt ;S Én dan da ge da aan mense zegt verklare ze u zot ofso..


    Aaa nee gelukkig niet ik heb het niet vertelt :$


    I do not hook up.

    Denk maar,
    ik heb gedroomt dat Bill op een step zat te steppen en dat hij het raar uit stepte O_o


    don't Worry...Be gay.

    ja heb ik owk. ik slaap heel qsslecht sinds mijn poster van Bill naast m'n bed weg is enzo.
    man, ik kijk uit naar wanner het geschilderd gaan zijn, heb ik eindelijk mijn billyboy terug Ö

    ja heb ik owk. ik slaap heel qsslecht sinds mijn poster van Bill naast m'n bed weg is enzo.
    man, ik kijk uit naar wanner het geschilderd gaan zijn, heb ik eindelijk mijn billyboy terug Ö
    ge moet een poster mee in u bed neme fso,
    of zo een klein fototje,
    khem nu zo altijd een foto van tom onder mijn kusse ligge ^^

    (...)

    Aaa nee gelukkig niet ik heb het niet vertelt :$

    mij lagge ze bijna almaal uit Oo

    Ik heb zoiets ook een keer gehad.
    Ik had een droom dat ik Bill zelfmoord zag plegen.
    Ik bleef maar janken en ik zo gillend tegen mn ma; BILL IS DOOD!!
    En mijn ma maar half lachend; hij is niet dood XD
    De hele dag was ik gestrest en dacht ik dat Bill echt dood was XD