• ..konden doden, zou er niet veel meer van mijn ex over zijn.

    Om een lang verhaal kort te maken: we zijn met ruzie uit elkaar gegaan, dat is weer goedgekomen (we zijn gewoon vrienden dus). hij bracht me donderdag naar de bus, toen kreeg ik de hele tijd knuffels, dus ik blij (ik ben er nog niet overheen..). Begint hij de volgende dag over een ander meisje -een vriendin van mij nota bene- waar hij nu verliefd op is..
    Hatelijk ><.

    Wie helpt me hem om te brengen? =$ Nee, dan meen ik idd niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ken een grappige manier om iemand te martelen! :Y)


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik weet niet of het in jouw geval en dat van je ex zo is, maar soms zeggen ze dat expres om jou jaloers proberen te maken.. Ik denk niet dat dat ook bij jouw ex zo is, maar het kan wel. Ach. Ik vind het wel raar dat-ie dat zo openlijk tegen jou vertelt, als je kijkt naar jullie 'verleden' samen..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    heeft dinges nog wat gezegt over mijn mail? x'D
    vast niet he?
    verdorie, ik vond hem nog zo leuk (A)
    en ik vind dat hij dat niet moet doen, als het een vriendin van jouw is, dan moet hij al helemaal even wacht met haar 'te versieren' enzo, =3 -als ie dat doet-
    en dan moet hij ook niet tegen jou gaan vertellen van wat hij van der vind enzo =3

    -als je me snapt-

    Hhmm, dat is wel klote. Sterkte ermee! x


    Hope goes lost but never dies.

    Whipple schreef:
    heeft dinges nog wat gezegt over mijn mail? x'D
    vast niet he?
    verdorie, ik vond hem nog zo leuk (A)
    en ik vind dat hij dat niet moet doen, als het een vriendin van jouw is, dan moet hij al helemaal even wacht met haar 'te versieren' enzo, =3 -als ie dat doet-
    en dan moet hij ook niet tegen jou gaan vertellen van wat hij van der vind enzo =3

    -als je me snapt-


    Die vriendin háát hem, dus dat komt best goed uit foei Geesz, dat is gemeeeeen o.O.
    En nee, ik heb niets gehoord x.x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Probeer hem gewoon te vergeten, ga leuke dingen doen en eet veel chocola. De wereld loopt vol met leuke jongens!


    Never run out of reasons to smile...

    Voiceless schreef:
    (...)

    Die vriendin háát hem, dus dat komt best goed uit foei Geesz, dat is gemeeeeen o.O.
    En nee, ik heb niets gehoord x.x

    ow zo ;3
    dan is het lekker voor hem :Y) -gemene ik (A)-
    verdorie. ik had gehoopt dat hij bang was ofzo (A)

    -alweer gemeen (A)-

    Whipple schreef:
    (...)
    ow zo ;3
    dan is het lekker voor hem :Y) -gemene ik (A)-
    verdorie. ik had gehoopt dat hij bang was ofzo (A)

    -alweer gemeen (A)-


    Ik zou er doodsbang van worden [/offtopicheid].
    Ik heb echt al kilo's chocola gevreten dit weekend. -____- Helpt niet, grrr.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als die vriendin hem niet ziet staan is alles oké. Het is echt kut voor je dat hij zo doet maar je komt er vanzelf wel overheen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik zou er doodsbang van worden [/offtopicheid].
    Ik heb echt al kilo's chocola gevreten dit weekend. -____- Helpt niet, grrr.

    ik ook, maar miss was hij dat wel, maar heeft gewoon niets gezegt om niet bang over te komen -gaat mee offtopic x'D-

    en en en je moet het miss van je afschrijven ofzo =3
    -helpt bij mij altijd-
    of als ik boos ben of verdrietig ofzo, dan ga ik soms een rondje buiten lopen, met mijn muziek harda aan =3
    maar daar is het nu een beetje te laat voor x'D

    Misato schreef:
    Ik ken een grappige manier om iemand te martelen! :Y)


    Vertel! :D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ook, maar miss was hij dat wel, maar heeft gewoon niets gezegt om niet bang over te komen -gaat mee offtopic x'D-

    en en en je moet het miss van je afschrijven ofzo =3
    -helpt bij mij altijd-
    of als ik boos ben of verdrietig ofzo, dan ga ik soms een rondje buiten lopen, met mijn muziek harda aan =3
    maar daar is het nu een beetje te laat voor x'D


    Misschien heeft-ie wel in z'n broek geplast. Omfg, hij heeft quizlet XD. Lees niet het frum, plieeeeees... :'DD

    Mja, ik heb al een SA erover geschreven een week geleden, maar het lijkt alleen maar erger te worden ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Misschien heeft-ie wel in z'n broek geplast. Omfg, hij heeft quizlet XD. Lees niet het frum, plieeeeees... :'DD

    Mja, ik heb al een SA erover geschreven een week geleden, maar het lijkt alleen maar erger te worden ><


    dat is niet leuk! =[
    arm geesje,
    misschien moeten we hem nog banger maken! -evil (A)-

    en geesz, ik denk
    niet dat hij op het forum kijkt, want hij heeft maar 2 of 3 forum posts (A)
    dus ik denk van niet (A)
    =3

    NYC schreef:
    Als die vriendin hem niet ziet staan is alles oké. Het is echt kut voor je dat hij zo doet maar je komt er vanzelf wel overheen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.