• Op mijn school, zijn de lessen zeg maar 70 minuten, in plaats van 45. Dus dat betekend dat je op 1 dag maximaal 6 lesuren kan hebben. Maar omdat de toetsen van vorig week naar deze week veschoven worden i.v.m de dood van Milly. Maar nu doen ze de toetsen van vorige week en de toetsen van deze week in 1 keer geven. Dus nu hebben we donderdag 5 toetsen! 5 van de 6 lesuren moeten we dus toetsen maken en sommige moeten zelfs 6 van de 6 lesuren toetsen maken.. maar volgens mij mag dat niet eens:S We zijn naar de teamleider gegaan, maar die zat te zeuren dat er geen verbod opstaat en dat we anders maar tegen de docenten moeten zeuren.. (alsof we dat al niet gedaan hebben(cat))

    Maar mijn vraag dus, mogen jullie op 1 lesdag alleen maar toetsen maken terwijl het geen toetsenweek is?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Assassin schreef:
    Uh, bij ons was het zo dat je maar 1 repetitie per dag mocht hebben.


    bij ons ook :O


    I solemny swear i am up to no good

    volgens mij mogen wij maar 2 toetsen op 1 dag


    Who needs love when there is chocolate

    Bij ons geven ze dat aldoor hoor.
    Wij hebben geen toetstenweek, enkel Examens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dat is k

    Wij mogen maximum 3 toetsen per dag. Maar, dat bepaalt de school. Dus als het niet in het reglement staat, vrees ik dat jij die toetsen toch zal moeten maken.


    Never run out of reasons to smile...

    Nee! Dat is echt niet normaal hoor! Bij ons is het tenminste zo dat je maximaal 2 proefwerken en 1 so kan hebben, tenzij je iets moet inhalen maar dan mag er nog maar 1 ding bijkomen'


    Bill Kaulitz (LL)

    Wij mogen 1 PW en 1 SO of twee SO's. Niet twee PW's. Dat mag alleen als je hem moet inhalen of onder als uitzondering, maar dat gebeurt bijna nooit.
    Dus ik denk niet dat het mag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij ons mag je denk ik 1 pw en 2 so's maximaal op 1 dag hebben en wel meer in 1 week *wij hebben het hele jaar bijna standaard 3 pw's in de week gehad T_T* maar dat 5 op 1 dag.. is gewoon onmogelijk
    Klaag ze aan :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wij mochten 1 repetitie en 2 SO's maximaal op een dag. Maar elke school bepaalt dat apart.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ö Dat is echt fucked up.
    Ik mag in principe 1 toets per dag hebben. Alleen als het echt moet mag ik 2 toetsen per dag, maar dan niet 2 exacte vakken zegmaar. Dus wiskunde en NL zou wel op 1 dag mogen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ohw by ons mag alles!!! Wy hebbe 4 dagen na elkaar geen les gewoon volledig toetsen en tis geen toetsenweek O.o
    dat wil zegge 25 toetsen,, ben ik al bly da ze t allemaal opsplitse in 2 of 3 dele mja... thelpt nie egt e:S
    zo 7 toetsen per dag :S

    Daar heb je een boekje voor, dat heet het school statuut of het leerlingen statuut. Daar staat in wat wel en niet mag.

    Als het er niet in staat mag dat.

    Vind alleen wel dat je niet mag zeuren over je lestijden. Ik zit zelf elke maandag van 8:45 tot 18:10 in de les met maar 2x 15 min pauze. Verder zit ik woensdags van 14:30 tot 21:50 op school.(nerd)


    Life is like a box of chocolats,

    Wij mogen maar maximaal 2 toetsen of 3 schriftelijke overhoringen per dag.
    Als wij er 5 zouden krijgen, zouden we allemaal onze pen neergooien en die 1 dan maar riskeren.
    Mijn klas kan niet tegen onrecht, en ik denk dat het 't beste is als jou klas d'r ook even schijt aan heeft. De leraren moeten 't maar begrijpen en wat respect voor de leerlingen hebben;
    ZELF HOEVEN ZE HET NIET TE DOEN, VERDOMME ><
    (Sorry voor caps. Ik kan d'r gewoon heel boos om worden.)


    You move me ......... Kurt

    Iedere school heeft daarover zijn eigen regels. Maar als ik jou was zou ik naar het schoolbestuur gaan, want 5 of 6 toetsen op een dag is echt extreem veel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Officieel mag je maar 2 toetsen op een dag hebben.


    SLOAN.