• Ik werk samen met een vriendin voor een verslag. Mijn deel is al helemaal af en het moet morgen ingeleverd worden. Ze zou dit weekend alles van haar sturen en ik heb toch echt acht tiende deel gedaan en zij zou de rest doen.

    Op school heb ik haar aangesproken en ze zou het gelijk als ze uit school kwam sturen. Ik heb NIETS ontvangen. Dit vind ik echt een kutstreek, ik ga haar deel ook niet maken. Ik hou wel een logboek bij en zie dan wel verder.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat heb ik ook wel eens gehad. Het stond ook nog eens duidelijk in het logboek dat ik de hele PO alleen had gemaakt, krijgt iedereen uit mijn groepje hetzelfde cijfer. Toen was ik boos, nja echt pissig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Meld het bij je leraar en laat zien wat jij allemaal gemaakt hebt. Laat de straf bespreking maar over aan die vriendin van je en je leraar. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Meld het bij je leraar en laat zien wat jij allemaal gemaakt hebt. Laat de straf bespreking maar over aan die vriendin van je en je leraar. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Meld het bij je leraar en laat zien wat jij allemaal gemaakt hebt. Laat de straf bespreking maar over aan die vriendin van je en je leraar. (:

    Doet me eraan denken dat ik ook mijn PO nog moet inleveren :x

    En idd, zie reactie Poseidon. Een vriendin van me had hetzelfde verhaal, alleen dan met het profielwerkstuk. Dat is een flink zware opdracht en haar maatje heeft haar meerdere malen laten stikken. Gelukkig hield ze een logboek bij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Poseidon schreef:
    Meld het bij je leraar en laat zien wat jij allemaal gemaakt hebt. Laat de straf bespreking maar over aan die vriendin van je en je leraar. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Wow. Dat laat me denken aan iemand die Yuara heet met een Natuurkunde werkstuk en haar beste vriendin...
    Ik schaam me er diep voor, maar alles kwam goed.

    Logboek bijhouden en de straf door haar op laten nemen.


    You move me ......... Kurt

    Poseidon schreef:
    Meld het bij je leraar en laat zien wat jij allemaal gemaakt hebt. Laat de straf bespreking maar over aan die vriendin van je en je leraar. (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Poseidon schreef:
    Meld het bij je leraar en laat zien wat jij allemaal gemaakt hebt. Laat de straf bespreking maar over aan die vriendin van je en je leraar. (:

    Jaa, dat is zo irritant. Ik heb de laatste 2 weken ook 2 projectdingen gehad waarvoor ik maar moest zorgen dat alles klaar en netjes was.
    Maar een tijdje geleden werden we bij economie in willekeurige groepjes ingedeedl -oohwathaatikdat- en dan kom ik bij dat meisje dat "na 5 periode's eindelijk weer een 10 op haar rapport voor Latijn" staat misschien een klein beetje jaloers.. Maar daar gaat het niet om; Zij trok ál het werk op zich en alles wat een andere jongen en ik zeiden was fout óf het werd wél in het verslaggeval gestopt, maar dan helemaal omgebouwd tot háár versie dus eigenlijk was er niks meer over van wat wij hadden gezegd. Ook hoefden we per groepje maar 1 pakket antwoorden/verslag enzo in te leveren dus zíj zou wel schrijven en alle papieren bij zich houden > oftewel, ik kon niet goed leren voor m'n proefwerk later. Ooh ik kan haar niet uitstaan -.- . We kregen uiteindelijk een 5,5 ... Niet leuk of course, maar die twee rode strepen door dat van Remco en mij wat zij helemaal had veranderd vond ik toch wel grappig ;x


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Helemaal mee eens, heb ik ooit ook gehad ik heb gewoon een aantal keer gezegd en op de laatste middag was het er dan eindelijk...


    We only can learn to love, by loving.