• Eerst zei een zo'n vriendin dat Justin Bieber slecht was en ik en een andere vriendin waren dus fan. We hebben een vriendin expres fan gemaakt (Wat nog leuk was ook) En die vriendin die zelf op school een Anti.Jb groepje oprichtte zei opeens op msn (terwijl ze daarvoor op school nog had geroepen dat ie stom was) Omg! Justin bieber is zo leuk! En op school doet ze nu of ze al jaren fan is terwijl ze dat pas 3 dagen is..

    Ik wil haar eens vertellen dat ik dat gedoe zat ben omdat dat elke keer zo is. Maar weet iemand hoe is dat het beste kan doen?


    -'The wonder' has a name: Justin Bieber

    Gewoon vertellen?

    Gewoon rechtuit zeggen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Irgendwann schreef:
    Gewoon vertellen?


    I need you like a heart needs a beat

    gewoon rechtuit zeggen dat haar gedrag je niet aanstaat.

    xTWINNIES schreef:
    Gewoon rechtuit zeggen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    xTWINNIES schreef:
    Gewoon rechtuit zeggen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet het niet hoor. Ik was ook van de een op de andere dag helemaal fan van Tokio Hotel. Maar ik ken dat meisje natuurlijk niet persoonlijk.


    it's so empty living behind these castle walls

    xTWINNIES schreef:
    Gewoon rechtuit zeggen.



    idd

    Gewoon rechtuit zeggen of laten gaan.
    'Suptiele hints' heeft geen nut en komen vaak veel erger over dan gemeend.


    your eyes are like stars in the night.

    Washington schreef:
    Ik weet het niet hoor. Ik was ook van de een op de andere dag helemaal fan van Tokio Hotel. Maar ik ken dat meisje natuurlijk niet persoonlijk.
    Kan aan mij liggen maar dat is meestal toch bij iedereen zo? Er zin er zoveel die roepen dat TH of CB echt kut en stom en homo was en nog geen week later waren ze helemaal fan omdat ze een liedje hadden gehoord.

    Je kunt haar wel zeggen dat haar gedrag je niet aanstaat maar ik weet niet of je daar veel mee bereikt. Mensen hebben ook hun gebreken. Probeer dat stuk te negeren en trek het je niet te veel aan. Het is niet aan jou om je druk te maken over iemand die niet weet wat ze wilt. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat je je eraan iriteerd maar ik ben bang dat je er toch niet veel aan kunt veranderen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou me er niet echt wat van aantrekken.


    -

    ik zou het gewoon vertellen


    Who needs love when there is chocolate

    Dat probleem heb ik ook met een vriendin van me :]
    probeer anders eens: Justin begint echt te sucken, ik vind hem niet goed meer.
    Misschien loop ze dan weer met je mee en ben jij stiekem nog steeds fan (:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 20:24 ]


    Let's do this poo

    Irgendwann schreef:
    Gewoon vertellen?


    Bill Kaulitz (LL)

    Washington schreef:
    Ik weet het niet hoor. Ik was ook van de een op de andere dag helemaal fan van Tokio Hotel. Maar ik ken dat meisje natuurlijk niet persoonlijk.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H