• Wij zitten nu in de trein en die is echt propvol. Voor ons op twee van die vierzitsplaatsen zitten allemaal mensen die bij elkaar horen. Aan de ene kant zitten kinderen, ééntje staat er op en gaat op schoot zitten aan de andere kant bij iemand en de andere kinderen leggen gewoon heel uitgebreid hun voeten op de overige plek die is vrijgekomen. Ten eerste mag dat al niet eens en hun ouders zeggen er niets van. Ten tweede zijn er echt vet veel mensen die staan en die kunnen er gewoon niet zitten.
    Ik zeg dus heel hard door de trein heen dat zoiets verboden is, dat je er een boete voor kunt krijgen en dat ouders hun kinderen niet meer op kunnen voeden. Ik vroeg me ook heel hard af hoe de kinderen van die kinderen wel niet zouden worden. Ze reageren er niet op en toen zei Mitchell: 'Ze horen je vast niet.' Nou, dat is voor mij een extra reden om lekker hard te zeggen: 'Natuurlijk niet, ze zijn zo egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf.'
    Maar helaas gaf dat ook geen reactie.
    Stuur het hele gezin van mij part naar een opvoedkamp. Als ik dat had gedaan was mijn moeder echt kwaad geweest. Rekening houden met mensen is tegenwoordig ook echt teveel werk.


    Your make-up is terrible

    Ik ken die frustratie, dan loop ik voorbij en sis ik zoiets als: ''De opvoeding begint honderd jaar voor de geboorte.'' Krijg je ook leuke reacties van. Maar lekker asociaal gezin, man, die kinderen groeien met een lekker capabele opvoeding op met normen en waarden, not.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is wel rot ja, ik hou mijn plaats altijd vrij als er mensen staan, zo niet, dan durf ik mijn voeten daar ook wel eens te leggen.


    Olive

    als ik dat had gedaan had mijn ma of mijn zus me een klap voor men kop gegeven en me voeten omlaag geduuwd. wat een achterlijke mensen zeg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Net zei ik nog eens hard hoe vies het is als je met je schoenen erop gaat zitten en dat andere mensen er nog op moeten zitten, zeiden ze er ineens wel iets van. Niet dat die kinderen ernaar luisteren...


    Your make-up is terrible

    Rechazame schreef:
    als ik dat had gedaan had mijn ma of mijn zus me een klap voor men kop gegeven en me voeten omlaag geduuwd. wat een achterlijke mensen zeg


    Precies, zo hoort het ook! D:


    Your make-up is terrible

    Dat is inderdaad onbeleefd... Geen respect.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    jeugd van tegenwoordig he. totaal geen opvoeding meer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als ik dat doet, vermoord mijn moeder me zeker, omdat ze gewoon abnormaal veel hekel heeft aan mensen die zich zo gedragen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 21:30 ]


    -

    Viviee schreef:
    Dat is wel rot ja, ik hou mijn plaats altijd vrij als er mensen staan, zo niet, dan durf ik mijn voeten daar ook wel eens te leggen.


    26 - 02 - '16

    Ik zou hun voeten of wat dan ook aan de kant schuiven en gaan zitten, of gewoon op hun voeten gaan zitten, ze zullen ze dan wel snel wegdoen. Die kinderen tegenwoordig zijn echt irritante wezens.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Dat is erg frustrerend, ja.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Rechazame schreef:
    jeugd van tegenwoordig he. totaal geen opvoeding meer


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ah serieus? Tuig man.
    Had het ook wel eens met een man meegemaakt die ergens uit 't voormalige Oostblok kwam volgens mij. Die kerel ging gewoon met z'n dikke asociale gat op twee plaatsen zitten. Dafuq man.


    No growth of the heart is ever a waste

    onbeleefd:S\
    misschien een ander taalxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat stoort mij ook enorm! Ook als mensen in de bus hun tas naast hun neerleggen. Om ziek van te worden.


    You are beautiful, you are love.