• Maak kans op kaarten voor een optreden van Justin Bieber en een meet & greet!

    Sinds afgelopen vrijdag is de tweede EP ?My World 2.0? en het album ?My Worlds? van Justin Bieber in de winkel verkrijgbaar. Om dat te vieren komt Justin Bieber naar Nederland voor een special optreden!

    Wanneer en waar gaan we nog niet verklappen, kaarten hiervoor zijn niet te koop, maar alleen te winnen als je ?My World 2.0? of het album ?My Worlds? hebt gekocht.

    Ga snel naar www.justin-bieber.nl voor alle details! Je maakt op www.justin-bieber.nl ook kans op andere prijzen, en krijgt toegang tot exclusieve filmpjes, foto?s en wallpapers.

    Check it out!


    Dat bericht kreeg ik dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha coel. Als je er kaartjes voor kon kopen zou ik er wel heen willen, maar ik ga niet speciaal daarvoor zijn album kopen. (krul)
    En trouwens, ik win toch nooit iets. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als je nou gewoon kaarten kon kopen was ik gegaan, maar de kans dat ik daar nu heen kan is zo klein. :3


    hoi, jij bent leuk.

    als je ze kon kopen ging ik er heen maar ik ben veel te lui voor zo'n stomme wedstrijd x'D Justin Bieber is nou ook weer niet zo speciaal xD leuk koppie en goede muziek xD maar ik hoef er niet persee heen ofzo x'D


    en zoals hier boven werd gezegt: ik ga niet speciaal een album kopen om kans te maken op kaartjes, die ik toch niet win.. xD

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 13:52 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Clockwise schreef:
    Haha coel. Als je er kaartjes voor kon kopen zou ik er wel heen willen, maar ik ga niet speciaal daarvoor zijn album kopen. (krul)
    En trouwens, ik win toch nooit iets. :')

    Dat vond ik dus ook al echt kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een domme actie zeg :')
    Nou ja, Leuk voor de fans, maar mij niet gezien xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    tomdrugs schreef:
    Wat een domme actie zeg :')
    Nou ja, Leuk voor de fans, maar mij niet gezien xD


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Best wel stom, ze dwingen je gewoon om dat schijfje te kopen?
    Nah, succes voor de mensen die meedoen :3

    tomdrugs schreef:
    Wat een domme actie zeg :')
    Nou ja, Leuk voor de fans, maar mij niet gezien xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    UNCOMMON schreef:
    Best wel stom, ze dwingen je gewoon om dat schijfje te kopen?
    Nah, succes voor de mensen die meedoen :3

    België is te klein natuurlijk! --'
    Ik wil ook naar een concert van Justin Bieber en ik mag niet naar concerten in een ander land! (en dat wil ik ook niet) ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wist ik al gister :3 Ik ga hem binnenkort kopen.


    when words fail, music speaks.

    Renée, wij gaan!
    Haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik en Paddy gaan erheen !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Clockwise schreef:
    Haha coel. Als je er kaartjes voor kon kopen zou ik er wel heen willen, maar ik ga niet speciaal daarvoor zijn album kopen. (krul)
    En trouwens, ik win toch nooit iets. :')


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Clockwise schreef:
    Haha coel. Als je er kaartjes voor kon kopen zou ik er wel heen willen, maar ik ga niet speciaal daarvoor zijn album kopen. (krul)
    En trouwens, ik win toch nooit iets. :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.