• Jongens, ik werk. Jazeker!
    Nou oké. Ik krijg er niet voor betaald -shit- en het moet voor school. -shit shit-
    Maar het is best leuk. Ik werk bij het Leger des Heils, voor alle daklozen en armere mensen weetjewel.
    Nouja, ik werk daar in de kledingwinkel, en dan sorteer ik alles, hang het in de winkel en gooi ongeschikte kleding weg etc. Die kleding gebruiken ze dan ergens anders voor; derde wereld langen en zo.
    Na een kwartier komt opeens zo'n vrouw naar me toe: 'Hoe duur is dit?' Ik dacht kuuuuut, dat weet ik niet. Dus ik ging het vragen. Had zij even geluk, vandaag hadden ze allemaal de dameskleding voor de helft van de prijs!(krul) Jahoee. Dus die vrouw kon het niet laten liggen voor 2.25.
    Ik mocht ook zo'n paspop gaan omkleden. Het was alleen de romp, dus ik had een shirtje met bloemetjes uitgekozen en daarover een spijkergiletje gedaan. Verder was er niet echt iets geweldigs. En daarbij heb ik een ketting gedaan. It was naaaaais.
    Ik heb nu ook een badge, met daarop: Werknemer Shireen.
    WAAAAH. Super cool.
    Ik ben nu alleen wel moet, want het moet én na schooltijd én ik heb nog ontzettend veel huiswerk.. Om gestoord van te worden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als je het leuk vind, zou je dan niet eens in een kledingwinkel gaan werken als je klaar bent met je stage? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb laatst nog voorlichting gekregen over leger des heils ^^ Vind het echt tof dat je daar helpt.


    -

    Nou ik werk sinds kort ook,wel voor geld, en dat is niks voor mij.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ravel schreef:
    Als je het leuk vind, zou je dan niet eens in een kledingwinkel gaan werken als je klaar bent met je stage? (:

    Is misschien wel een idee, maar ik ben net pas 14 geworden.. Best jammer, want het is wel leuk.
    Maar ik denk erover om in de pizzeria in de buurt te gaan werken. Daar nemen ze ook 14 jarigen aan.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Genius schreef:
    Ik heb laatst nog voorlichting gekregen over leger des heils ^^ Vind het echt tof dat je daar helpt.

    Hihi, dankje. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wel leuk zo;n paspop aankleden heb ik altijd al eens willen doen xD

    dat lijkt me ergens toch wel leuk om te doen ;3

    Lijkt me wel leuk. :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Klinkt leuk (:


    Happiness hit her like a train on a track