• Haai,
    Ik had weer eens een suggestie. Dat als je ziet dat er iets mis is met een profiel dat je hem dan kan melden. Ik keek net en er zat geen meldknop op. Is dat niet handiger?


    Your make-up is terrible

    Exercitus schreef:
    Wat versta je onder mis zijn?
    Faken, profiel staat vol grof taalgebruik, oproep om quizlet te hacken, belachelijk maken van users etc. Dus eigenlijk een soort 'Niet-OK' knop ^^


    Life is hard and then we die

    o zo. Ik vind het niet echt nodig,je kan ook een mod een pp sturen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pearls schreef:
    Ja, ik ben ook voor (:

    voor


    Never mess with a girl, you get hurt

    Goed idee ^^

    OH. Zo, ja okey. Is wel handig :3 Voor.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 18:09 ]


    You move me ......... Kurt

    Voor


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    voor (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    -voorgesteld aan Rutger-

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 1:18 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Goed zo Kirs, want ik ben ook voor. Als ik zoiets zie ben ik namelijk vaak te lui om het echt helemaal te pb'en en zo, en nou zou je dus gewoon simpel op een knop kunnen drukken.
    Maar een vraagje; zou je dan ook uitleg moeten geven over wat er mis is, of komt de moderator daar zelf wel achter als hij/zij het profiel bekijkt?


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Goed zo Kirs, want ik ben ook voor. Als ik zoiets zie ben ik namelijk vaak te lui om het echt helemaal te pb'en en zo, en nou zou je dus gewoon simpel op een knop kunnen drukken.
    Maar een vraagje; zou je dan ook uitleg moeten geven over wat er mis is, of komt de moderator daar zelf wel achter als hij/zij het profiel bekijkt?
    Meestal als je iets meld kun je ook enkele regels toevoegen over wat en waarom :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Voor,


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Voor, maar ik denk ook dat er kinderachtige mensen zijn die gewoon voor de lol op een meldknop gaan klikken zonder dat er iets ergs is.


    Today will be Girl's Day party with you~

    helemaal voor


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Voor


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.