• Ik had gehoopt dat sinds de nieuwe lay out dit niet meer nodig/mogelijk was, maar ik heb al op pagina's gestaan met een spuglelijke template (in my opninion), waarvan ik de tekst amper nog kon lezen. Dus misschien is het interessant om dat knopje weer te voorzien bij een story en een profiel, want ik heb er wel nood aan ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Onnodig, waarschuw dan gewoon diegene dat het onleesbaar is ^^


    To infinity and beyond •

    Vroeger was het er toch ook. En ik denk niet dat iemand haar/zijn template gaat veranderen omdat ik hem niet mooi en duidelijk vind.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 10:13 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Vroeger was het er toch ook. En ik denk niet dat iemand haar/zijn template gaat veranderen omdat ik hem niet mooi en duidelijk vindt.


    Nou ja, als iets niet duidelijk te lezen is daardoor, zullen ze 't best wel willen veranderen - ga ik vanuit dan.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Nou ja, als iets niet duidelijk te lezen is daardoor, zullen ze 't best wel willen veranderen - ga ik vanuit dan.
    Don't think so
    Ik ben voor (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben voor!

    Voor =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kom zelf dat soort templates eigenlijk bijna nooit tegen, maar het is natuurlijk wel een handige optie dus ik ben voor.

    Voor ^^


    I am an idiot, I move.

    Draculea schreef:
    Ik kom zelf dat soort templates eigenlijk bijna nooit tegen, maar het is natuurlijk wel een handige optie dus ik ben voor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Draculea schreef:
    Ik kom zelf dat soort templates eigenlijk bijna nooit tegen, maar het is natuurlijk wel een handige optie dus ik ben voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kwam hem laatst tegen en vond het ook nogal irritant. Dus is ben voor. (:


    Do what people say you can't.

    Voor


    ©1998

    Draculea schreef:
    Ik kom zelf dat soort templates eigenlijk bijna nooit tegen, maar het is natuurlijk wel een handige optie dus ik ben voor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voor.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Draculea schreef:
    Ik kom zelf dat soort templates eigenlijk bijna nooit tegen, maar het is natuurlijk wel een handige optie dus ik ben voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.