• New Moon is de saaiste film die ik ooit heb gezien. Echt een emo-film :') sorry hoor, maar Bella zal beter zijn als emo. Het is zowat altijd stil in die film en anders hoor je die emo Edward of Bella. Bella kan alleen maar zeggen 'Please, don't'. Daarbij is ze een sletje, want dan wil ze Edward en gaat ze voor zichzelf te troosten naar Jacob en flirt ze daarmee en daarna laat ze hem vallen enzovoorts. Dan gaat ze suicide plegen -De emo-. De gevechten met de Volturi ofzo waren echt SLECHT gemaakt. Dan haar vader ff vet ongerust maken and she doesn't give a damn. Kristen of Kirsten weetikveel en Robert kunnen gewoon niet acteren, ze hebben geen emoties. Het enigste leuke was de wolfpack en Alice. Alice is tenminste niet zo emo :') En Carlisle is hot <3 Maar hij praat ook emo.

    Ik vind het leuk mijn mening kwijt te kunnen over films. Lees goed, MIJN MENING 8D Twilight sucks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb die films allebei nog niet gezien, haha. En ik ben ook niet van plan ze te gaan kijken, want ik weet toch al dat ik het niks vind (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dat grappig :') maar ik vond de film best goed eigenlijk ~ wel emo, maar leuk ;3
    ohahah, zo meteen: waarom open je er dan een topic over? -zei de Twilight fan _O_

    Het is Kristen en ik deel jouw mening. In New Moon zit geen actie, geen spanning. En als het er in zou moeten zitten, dan zijn ze er op z'n zachts gezegd helemaal niet in geslaagd. :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik vond de film ook niet bijzonder goed (en Kirsten en Robert kunnen inderdaad niét acteren), maar ik vind het niet echt een emo-film. Eigenlijk gewoon een amateuristische film.
    De boeken daarentegen zijn wel goed.


    If we had not a soul, music would have created it.

    in de boeken is het ook zo, dus ze hebben het goed gedaan.


    -

    De boeken zijn Way better dan de films. Bij de boeken word ik in het verhaal meegesleepd, maar bij de film niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Idd, De boeken zijn 10 keer beter dan de films, robert en kristen kunnen inderdaad niet acteren.

    offtopic: Je hebt je oude naam weer :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Inderdaad, weet je wel, dat ene topic over dat kut gemompel en irritant hoofd van die Kristen van mij? Dat vind ik dus ook allemaal.
    En ja, hij is best saai. Ik vind alleen de wolf pack leuk en, maar ik vind Edwardie wel hot ghehe.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik sluit me hierbij aan. Serieus, ik vond dat er echt geen barst gebeurde in die film -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ascendancy schreef:
    De boeken zijn Way better dan de films. Bij de boeken word ik in het verhaal meegesleepdt, maar bij de film niet.


    Sorry, ik kon het niet laten die spelfout te laten zitten :x

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 18:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Heroic schreef:
    Inderdaad, weet je wel, dat ene topic over dat kut gemompel en irritant hoofd van die Kristen van mij? Dat vind ik dus ook allemaal.
    En ja, hij is best saai. Ik vind alleen de wolf pack leuk en, maar ik vind Edwardie wel hot ghehe.
    Meh, die rotkop van haar kan ik niet uitstaan :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    HAHA, emo :3.


    None but ourselves can free our minds.

    Ravel schreef:
    Ik heb die films allebei nog niet gezien, haha. En ik ben ook niet van plan ze te gaan kijken, want ik weet toch al dat ik het niks vind (krul)

    Bij de boeken viel ik in slaap, zo kut vond ik die. De films vind ik dan wel weer leuk, maar ik erger me wel heel erg aan dat gemompel en gestotter van Bella. Je hebt gelijk, ze zijn echt emotieloos. Wat een passie mensen. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Trouwens, wat ik ook zo dom vind:
    'Kiss me, Edward.' En dan gaan ze heel debiel zoenen.
    Jeeeeeeezus. Gewoon op de bek gaan en klaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?