• Okayy, probleem: Ik was vandaag aan het shoppen en zag een super leuke trui. Het was de laatste, en nog in mijn maat ook! En hij stond vet leuk. Maar toen zag ik dat er een vlek op zat, dus heb ik hem niet gekocht. Maar nu heb ik best wel spijt.

    Nu wil ik weten wat jullie hadden gedaan: gekocht of niet gekocht?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kopen, en korting vragen. Dat geven ze namelijk altijd, en thuis stop je hem in de was met, geen vlek en met nog leuke korting ook. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Euhm, weet ik eigenlijk niet (nerd)
    Als het een kleine vlek was zou ik hem wel kopen. Misschien gaat het er uit in de was? (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als de vlek zou uitgaan bij het wassen, zou ik hem gekocht hebben. Anders niet :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Clockwise schreef:
    Euhm, weet ik eigenlijk niet (nerd)
    Als het een kleine vlek was zou ik hem wel kopen. Misschien gaat het er uit in de was? (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Niet gekocht en naar de kassa zijn gegaan.
    Misschien konden ze die van een andere winkel laten overkomen, ofzo. D:

    Clockwise schreef:
    Euhm, weet ik eigenlijk niet (nerd)
    Als het een kleine vlek was zou ik hem wel kopen. Misschien gaat het er uit in de was? (:

    Niet kopen. Straks krijg je de vlek er niet uit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik begin steeds meer spijt te krijgen. Ik ga morgen terug denk ik, en hem toch kopen! Als ik die vlek er niet uit krijg kan ik alsnog m'n geld terug vragen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ravel schreef:
    Niet kopen. Straks krijg je de vlek er niet uit.


    Tanya is de beste.

    Heroic schreef:
    Kopen, en korting vragen. Dat geven ze namelijk altijd, en thuis stop je hem in de was, geen vlek en met nog leuke korting ook. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Heroic schreef:
    Kopen, en korting vragen. Dat geven ze namelijk altijd, en thuis stop je hem in de was met, geen vlek en met nog leuke korting ook. (krul)

    Ravel schreef:
    Niet kopen. Straks krijg je de vlek er niet uit.

    Ravel schreef:
    Niet kopen. Straks krijg je de vlek er niet uit.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Clockwise schreef:
    Euhm, weet ik eigenlijk niet (nerd)
    Als het een kleine vlek was zou ik hem wel kopen. Misschien gaat het er uit in de was? (:


    Happiness hit her like a train on a track