• ... IK!

    Hoi iedereen,

    Ik heb geweldig nieuws voor jullie allemaal... Ik ben namelijk terug op Q!

    Terug? Hoezo? Wie?

    Ja, terug op Q na ~ z e v e n ~ jaar weg te zijn geweest van Quizlet!
    Misschien herkennen sommige OG's me nog als Lotta, Novoselic, Facts, Beatle, PapiIlon, C0BAIN of een van mijn andere namen. Tussen 2013 en begin 2017 (tussen mijn elfde en vijftiende) was ik actief op Quizlet, waarvan een paar jaar zeer intensief. Voor een tijdje was ik ook bèta-reader. Ik overdrijf het niet; bijna al mijn vrije tijd bracht ik hier door. Ik had een erg moeilijke jeugd en Q gaf me een community die mij gewoon accepteerde zoals ik was. Maar in de laatste paar maanden werd mijn thuissituatie zo hectisch dat ik minder en minder op Quizlet kwam, tot ik op een dag de verbinding met de site totaal verloren was en ik mezelf op inactief zette.


    ... Tot nu (duivel)

    Eigenlijk is dat een leugen; in 2021 (?? zoiets??) kreeg ik volgens mij een e-mail van ene ~ Guido ~, de achteraf sketchy blijkende nieuwe admin, die om donaties vroeg om Quizlet te redden van de ondergang. Helderziend als ik was heb ik toen niks gedoneerd (sorry, maar achteraf gezien toch geen sorry), maar vanaf toen begon ik wel één of twee keer per jaar te checken hoe het nog ging met de site, en gisteren deed ik dat opnieuw.
    Maar nu deze keer logde ik in om een paar gênante foto's die ik ook gepost had te verwijderen, en van het één kwam het ander en nu ben ik er weer (krul)

    Ik wil de post niet te lang maken want voor hetzelfde geld reageert niemand erop lol, maar ik voel me een fossiel en heb een update nodig over wat ik allemaal gemist heb in die zes jaar!

    Een paar zeer dringende vragen:

    - HOE KAN IK CREDITS KOPEN? Ik gun Q wel wat inkomsten maar veel pagina's waaronder de aankooppagina voor credits werken niet meer :( (Ik had nog 7 jaar oude credits liggen blijkbaar dus heb ik mezelf al GM gemaakt)

    - Hoe gaat het met jullie?? Ik zie aan de Qrew en aan de paar forumposts tot nu toe dat er nog wat van de OG's over zijn gebleven! Vertel me, hoe is je leven nu we allemaal twintigers zijn? En wat is jullie band met Quizlet nu nog?

    - Wat heb ik allemaal gemist op Quizlet zelf? Ik weet van sketchy Guido, de nieuwe eigenaar PJ en de naamsverandering maar verder niet heel veel

    - Sinds wanneer is Melissa admin en Inge geen bèta meer en welke OG zijn er allemaal verdwenen en en

    - Is Jarne nog actief hier? What about Leah? Qing? Erieka en Erica? Kyle? Jip? Evelien? Gail? Bes? Emma? Inge? En nog zoooveel meer, ik mis jullie allemaal <3

    - Waarom kopen we niet met z'n allen advertentieruimte op (BookTok) Tiktok, bibliotheken en boekhandels, bushokjes, scholierenmagazines, een gigantisch billboard op Wall Street? Problemen met te weinig leden = solved!

    - er gaan me wel nog wat meer vragen te binnen schieten zo meteen waarschijnlijk


    Liefs <3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2023 - 22:36 ]

    Ken je mij nog?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    OMG, ZEKER KEN IK JOU NOG!

    Hooooooooi Lotta!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    OMG, ZEKER KEN IK JOU NOG!

    Hooooooooi Lotta!

    JARNEEE je hebt ook gewoon je oude profielfoto en naam en alles nog (blush) (sorry ik voel me net een boomer want ik ben de smileys niet meer gewoon lol)

    Hoe ziet jouw leven er intussen uit na al die jaren?? Love your signature btw (cool)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    JARNEEE je hebt ook gewoon je oude profielfoto en naam en alles nog (blush) (sorry ik voel me net een boomer want ik ben de smileys niet meer gewoon lol)

    Hoe ziet jouw leven er intussen uit na al die jaren?? Love your signature btw (cool)


    Hahahahaha, ik kijk ook nu pas onder je spoiler en zie daar dat je expliciet naar mij vraagt. :') Wel heel lief dat je me nog niet vergeten was!

    En mijn leven is eigenlijk gewoon een aaneenschakeling van gebeurtenissen.:'D
    Maar de korte samenvatting: Ik ben aan de Thomas More Toerisme en recreatiemanagement gaan studeren, tijdens corona stage gedaan bij Center Parcs op het hoofdkantoor en daarna twee jaar naar Mol in België verhuisd om als leidinggevende receptie bij Sunparks te werken. Nu ben ik eigenlijk terug waar ik in 2017 ook was: Plopsaland. Deze keer wel leidinggevend en niet als student. X)

    En wat de signature betreft, ik weet niet of je toendertijd mijn coming out had meegekregen als gay? Maar tegenwoordig identificeer ik me meer als Aromantisch Homoseksueel en dat vind ik ingewikkeld. (insert de :W smiley)

    En dan zal ik ook meteen moeite doen om al je andere vragen te beantwoorden die ik kan beantwoorden:

    - HOE KAN IK CREDITS KOPEN? Ik gun Q wel wat inkomsten maar veel pagina's waaronder de aankooppagina voor credits werken niet meer :( (Ik had nog 7 jaar oude credits liggen blijkbaar dus heb ik mezelf al GM gemaakt)
    Echt geen idee momenteel, ik ben die pagina's niet meer tegengekomen, maar wil op zich ook wel supporten als het kan.

    - Hoe gaat het met jullie?? Ik zie aan de Qrew en aan de paar forumposts tot nu toe dat er nog wat van de OG's over zijn gebleven! Vertel me, hoe is je leven nu we allemaal twintigers zijn? En wat is jullie band met Quizlet nu nog?
    Mijn band met Q is, ookal zit ik er niet meer dagelijks op, wel nog aanwezig. Ik kan het echt niet laten om regelmatig nog eens terug te komen kijken en het blijft soms echt wel een safe space om bepaalde dingen te luchten. zoals mijn Aro panic.

    - Wat heb ik allemaal gemist op Quizlet zelf? Ik weet van sketchy Guido, de nieuwe eigenaar PJ en de naamsverandering maar verder niet heel veel
    Ik denk dat dat het belangrijkste is, de site blijft wat aanmodderen helaas. Soms zijn er zo weer enkele periodes dat het weer iets levendiger is, maar het blijft rustig.

    - Sinds wanneer is Melissa admin en Inge geen bèta meer en welke OG zijn er allemaal verdwenen en en
    Melissa is best al een tijdje admin, ik denk niet veel later dan jij inactiever bent geworden eigenlijk.
    Ik mis Inge haar paarse kleurtje ook soms. Kunnen we haar niet gewoon beta maken? Ze hoeft niets te doen, maar gewoon zodat er bij het gele vierkant een paarse naam staat.:p

    - Is Jarne nog actief hier? What about Leah? Qing? Erieka en Erica? Kyle? Jip? Evelien? Gail? Bes? Emma? Inge? En nog zoooveel meer, ik mis jullie allemaal <3
    Je suis ici! De andere zie ik soms precies nog wel eens voorbij komen. Vooral Bes als mod. Erica volgens mij helemaal niet meer.


    - Waarom kopen we niet met z'n allen advertentieruimte op (BookTok) Tiktok, bibliotheken en boekhandels, bushokjes, scholierenmagazines, een gigantisch billboard op Wall Street? Problemen met te weinig leden = solved!
    Of wat houdt de jeugd tegenwoordig bezig? Kunnen we met zijn allen smerige fanfics van lage kwaliteit maken en zo hits verzamelen.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Maar hoe is het met jou?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Hahahahaha, ik kijk ook nu pas onder je spoiler en zie daar dat je expliciet naar mij vraagt. :') Wel heel lief dat je me nog niet vergeten was!

    En mijn leven is eigenlijk gewoon een aaneenschakeling van gebeurtenissen.:'D
    Maar de korte samenvatting: Ik ben aan de Thomas More Toerisme en recreatiemanagement gaan studeren, tijdens corona stage gedaan bij Center Parcs op het hoofdkantoor en daarna twee jaar naar Mol in België verhuisd om als leidinggevende receptie bij Sunparks te werken. Nu ben ik eigenlijk terug waar ik in 2017 ook was: Plopsaland. Deze keer wel leidinggevend en niet als student. X)

    En wat de signature betreft, ik weet niet of je toendertijd mijn coming out had meegekregen als gay? Maar tegenwoordig identificeer ik me meer als Aromantisch Homoseksueel en dat vind ik ingewikkeld. (insert de :W smiley)

    En dan zal ik ook meteen moeite doen om al je andere vragen te beantwoorden die ik kan beantwoorden:

    - HOE KAN IK CREDITS KOPEN? Ik gun Q wel wat inkomsten maar veel pagina's waaronder de aankooppagina voor credits werken niet meer :( (Ik had nog 7 jaar oude credits liggen blijkbaar dus heb ik mezelf al GM gemaakt)
    Echt geen idee momenteel, ik ben die pagina's niet meer tegengekomen, maar wil op zich ook wel supporten als het kan.

    - Hoe gaat het met jullie?? Ik zie aan de Qrew en aan de paar forumposts tot nu toe dat er nog wat van de OG's over zijn gebleven! Vertel me, hoe is je leven nu we allemaal twintigers zijn? En wat is jullie band met Quizlet nu nog?
    Mijn band met Q is, ookal zit ik er niet meer dagelijks op, wel nog aanwezig. Ik kan het echt niet laten om regelmatig nog eens terug te komen kijken en het blijft soms echt wel een safe space om bepaalde dingen te luchten. zoals mijn Aro panic.

    - Wat heb ik allemaal gemist op Quizlet zelf? Ik weet van sketchy Guido, de nieuwe eigenaar PJ en de naamsverandering maar verder niet heel veel
    Ik denk dat dat het belangrijkste is, de site blijft wat aanmodderen helaas. Soms zijn er zo weer enkele periodes dat het weer iets levendiger is, maar het blijft rustig.

    - Sinds wanneer is Melissa admin en Inge geen bèta meer en welke OG zijn er allemaal verdwenen en en
    Melissa is best al een tijdje admin, ik denk niet veel later dan jij inactiever bent geworden eigenlijk.
    Ik mis Inge haar paarse kleurtje ook soms. Kunnen we haar niet gewoon beta maken? Ze hoeft niets te doen, maar gewoon zodat er bij het gele vierkant een paarse naam staat.:p

    - Is Jarne nog actief hier? What about Leah? Qing? Erieka en Erica? Kyle? Jip? Evelien? Gail? Bes? Emma? Inge? En nog zoooveel meer, ik mis jullie allemaal <3
    Je suis ici! De andere zie ik soms precies nog wel eens voorbij komen. Vooral Bes als mod. Erica volgens mij helemaal niet meer.


    - Waarom kopen we niet met z'n allen advertentieruimte op (BookTok) Tiktok, bibliotheken en boekhandels, bushokjes, scholierenmagazines, een gigantisch billboard op Wall Street? Problemen met te weinig leden = solved!
    Of wat houdt de jeugd tegenwoordig bezig? Kunnen we met zijn allen smerige fanfics van lage kwaliteit maken en zo hits verzamelen.:p



    Nee, ik had je coming-out helemaal gemist! Maar ik had al een donkerbruin vermoeden door je signature.
    Geweldig dat je je identiteit hebt gevonden en dat Quizlet een safe space is waarin je dat kunt delen! Ja dat kan ik me wel inbeelden dat dat ingewikkeld is (maar deels ook weer niet omdat ik niet die ervaring heb natuurlijk). Je hebt het identiteitsaspect, niet één maar twee dingen voor bigots om te discrimineren, de nood om behoeften te vervullen en wss veel meer waar ik niets vanaf weet. Maar mijn steun heb je in ieder geval (heart2)

    Oooh zo leuk om te horen dat je je passie voor pretparken achterna bent gegaan! Past ook perfect bij je opleiding natuurlijk. Hopelijk vind je het leuk om te doen (: Woon je nog steeds in België?

    Met mij gaat het goed! Veel gebeurd, vriend ontmoet, vroeg uit huis gegaan in, later samen gaan wonen, paar studiewissels en verhuizen gehad, en sinds '21 studeer ik sociologie. Nog een paar jaar studeren en dan zien we wel weer!
    Het voelt zoo raar om terug te reconnecten met mensen die ik 6/7 jaar niet gesproken heb, ik mis die tijdens echt :W

    Idk waar de jeugd zich mee bezighoudt, misschien moeten we stories in tiktok-formaat, verslavende algoritmes en QuizGPT introduceren? Of de richting van reddit opgaan, het 18+ gedeelte zit toch al goed, nu de memes nog (banana) Nee maar in alle serieusheid, ik denk dat naast een nieuwe site met grotere veranderingen we wel wat marketing kunnen gebruiken, maar ja ik beheer de site natuurlijk niet :p Maar ik zou zoo enthousiast worden als ik ergens een online reclame van Q tegen zou komen


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    OH MY GOD LOTTA!!!!!!!!

    Ja, jou herken ik zeker nog wel, hehe :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Welkom terug! :)


    Your Butt is Mine!

    Ohh ik herkende je username en profielfoto meteen, maar ik geloof niet dat we ooit hebben gepraat haha. Welkom terug!
    Ik ben zelf ook een jaar of 4 weggeweest, maar ben sinds afgelopen kerst regelmatig terug. Hopelijk komen er meer oude users Q bezoeken ;-;


    Caution first, always.

    oh goodies you're back.
    In de afgelopen jaren is de populatie van q erg verminderd. Reclame maken is erg duur of iemand moet in de afgelopen tijd Dagobert Duck zijn geworden, i don't see how we can pay it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welcome backkkk. Ik RP en schrijf hier vooral nog, maar helaas wordt er niet veel gelezen 🥲

    Hé ik werk in een bibliotheek, moest er een campagne opgestart kunnen worden kan ik het altijd voorleggen. Denk alleen niet dat we in één bib het verschil zullen kunnen maken hahahaha

    De mods hadden geloof ik wel een TikTok en een Instagramaccount aangemaakt, maar die is heel erg dood. ):

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 18:49 ]


    help

    Cid schreef:
    Ohh ik herkende je username en profielfoto meteen, maar ik geloof niet dat we ooit hebben gepraat haha. Welkom terug!
    Ik ben zelf ook een jaar of 4 weggeweest, maar ben sinds afgelopen kerst regelmatig terug. Hopelijk komen er meer oude users Q bezoeken ;-;


    Same here hahah, aan je naam/profiel/oude usernames herken ik je meteen maar buiten misschien ooit eens toevallig op elkaar gereageerd hebben we elkaar nooit persoonlijk gesproken. Toevallig dat je ook na een langere break terug bent – hopelijk komen er in de toekomst meer mensen uit nostalgie terug naar hier inderdaad, het zou erg, net een soort schoolreünie.

    Lolicia schreef:
    oh goodies you're back.
    In de afgelopen jaren is de populatie van q erg verminderd. Reclame maken is erg duur of iemand moet in de afgelopen tijd Dagobert Duck zijn geworden, i don't see how we can pay it.


    Omg jou herken ik ook echt nog, ik geloof me te herinneren dat ik jou geweldig vond omdat je van die prachtige sarcastische of gewoon grappige opmerkingen had.
    Lol misschien moeten we een investeringsfonds starten en met de opbrengst daaruit onze marketing betalen, of gebruik maken van betaalbare low tier influencers :W Al vrees ik dat die ons niet aan de juiste doelgroep gaan helpen


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tolkien schreef:
    Welcome backkkk. Ik RP en schrijf hier vooral nog, maar helaas wordt er niet veel gelezen 🥲

    Hé ik werk in een bibliotheek, moest er een campagne opgestart kunnen worden kan ik het altijd voorleggen. Denk alleen niet dat we in één bib het verschil zullen kunnen maken hahahaha

    De mods hadden geloof ik wel een TikTok en een Instagramaccount aangemaakt, maar die is heel erg dood. ):


    Hahaha dat vrees ik ook niet, of je moet al in de bieb van Amsterdam werken!
    Nee maar hoewel het natuurlijk niet echt heel serieus was, denk ik wel dat wat Q zou moeten nieuw leven inblazen vooral een nieuwe golf van (langetermijn) leden gaat zijn. Weet iemand toevallig hoe Quizlet in betere tijden eigenlijk aan leden kwam? Ik kan me zelf herinneren dat ik Q ontdekte doordat ik als kind van zo van die Buzzfeed-type quizjes/testjes hield en door daarnaar te zoeken op Q was beland. Mooie tijden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hee wat leuk je hier weer te zien! Volgens mij waren we destijds allebei bètareader. (:
    Ik doe hier alleen nog aan één RPG mee en check af en toe de actieve topics haha. Heb nog heel lang hier hoofdstukken gepost maar volgens mij zijn zo'n beetje al mijn lezers weg. xd


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Hee wat leuk je hier weer te zien! Volgens mij waren we destijds allebei bètareader. (:
    Ik doe hier alleen nog aan één RPG mee en check af en toe de actieve topics haha. Heb nog heel lang hier hoofdstukken gepost maar volgens mij zijn zo'n beetje al mijn lezers weg. xd


    Same here, denk dat iedereen die hier nog is zelf schrijft en lezers zoekt hahaha


    help

    Ik vind het dus echt leuk om dit soort topics te lezen. (Ik denk dat ik een usernaam herken? Maar ik was nooit super actief op t forum, was hier vooral voor de fanfics.)

    Ben zelf zo'n vieze lurker die af en toe het forum checkt en heeeel af en toe reageert. Af en toe lees ik nog oude fics terug.


    Alleen maar tranen van geluk