• Ja je hoort het goed ^^

    Mijn vriendin (xskitt op Quizlet) en ik zijn dus in blijde verwachting. Na een aantal zenuwachtige weken (zo goed als anderhalve maand) omdat haar regels uitbleven hebben we deze week een test gedaan. En het was positief. Volgende week gaan we naar gynaecoloog voor een echo te laten nemen.

    Wij worden papa en mama (H)


    Live Your Life

    Ik persoonlijk vind jullie nog wat jong.
    Maar als jullie zeker weten waar jullie aan begonnen zijn en er echt klaar voor zijn, dan wens ik jullie veel succes!

    Gefeliciteerd, en dat het maar een gezond, mooi kindje mag worden.
    :9~


    everything, in time

    gefeliciteerd hoor!

    Eywa schreef:
    Gefeliciteeeerd!
    Moge er een gezond kindje geboren worden. ^^


    hoi, jij bent leuk.

    Rickjuh schreef:
    Jullie zijn pas 7/8 maanden bij elkaar O.O Dit vind ik eigelijk wel een beetje heel erg raar als ik eerlijk moet zijn. Zo jong, dan al een kind. Maarja daar kan ik niet over oordelen, dat doen jullie ouders maar hehe, in ieder geval veel geluk en sterkte!!

    hier sluit ik me bij aan .

    Good luck!


    I solemny swear i am up to no good

    Desolate schreef:
    Ik persoonlijk vind jullie nog wat jong.
    Maar als jullie zeker weten waar jullie aan begonnen zijn en er echt klaar voor zijn, dan wens ik jullie veel succes!

    Gefeliciteerd, en dat het maar een gezond, mooi kindje mag worden.
    :9~

    Assassin schreef:
    Heel leuk hoor.
    Maar volgens mij weten jullie echt niet wat het inhoud.
    Een baby is wel duurder dan een baantje die je krijgt zonder diploma, best wel dom als je je studie opgeeft voor een kindje, je kan er dan beter mee wachten tot je studie klaar is en je een huisje hebt. Of je moet wanhopig bang zijn dat de ander je verlaat zonder zoiets. Maar dat is mijn mening.

    Ohja, jullie weten toch wel dat de zwangerschap langer gaat duren dan de tijd die jullie nu al bij elkaar zijn?


    Ik ben het hier helemaal mee eens. Je bent zelf nog kind, en dan wil je al een kindje hebben? Ik kan me er niks bij voorstellen. Ik ga verder maar niks zeggen, omdat dit mijn zaken niet zijn. Maar toen ik dit las dacht ik wel even van...


    "Let them eat cake!"

    Livedinalie schreef:
    Zoals velen hier al zeggen: je kan moeilijk inschatten hoeveel moeite het kost om een kind op te voeden, tot je zelf kinderen hebt.
    Dat zeg ik gewoon hoor, ik wil jullie niet afkraken, integendeel: gefeliciteerd :'D


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    wat leuk!
    gefelicteerd!(flower)


    Never forget the things that make you smile

    Ik vind het leuk ^^ Nou ja, het ís jong, maar jullie zijn er zeker van, dus ik zie niet in waarom jullie geen kindje zouden mogen hebben. En jongen ouders zijn meestal het chillest ^^ -if you know what I mean-
    Good luck!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Persoonlijk zou ik hier niet voor hebben gekozen, aangezien ik zelf al meemaak hoe het is om hele dagen met kleuters om te gaan en dat is al vermoeiend.

    Maar dit is jullie leven en jullie relatie. Dus ik wens jullie samen een gelukkige toekomst toe met de kleine. Als jullie samen maar gelukkig zijn, dat is het belangrijkste. En dan maakt het niet uit wat ik of andere mensen zeggen.

    Gefeliciteerd! En jullie laten toch wel foto's zien als hij/zij geboren is? ^^


    Think before you act.

    Omg!
    Gefeliciteerd^^
    tzal een mooi kind worden (:


    TOMADDICT. <3

    Ik ga geen commentaar geven, maar damn ik zou nooit genoeg lef hebben om op mijn 18/19 een kind op te voeden. Veel succes en gefeliciteerd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ergens vind ik dit nog te jong maar bedenk goed straks hebben jullie ruzie en gaat het uit wat moet je dan? En gast jij bent niet zwanger maar xSKITT is zwanger. :Y)

    Maar goed veel geluk en succes!

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 13:26 ]