• Yepz, mijn portomonee is gejat, op school nog wel. Godver, ik vind die echt genaait. Ik hoop dat iemand hem vind, anders ga ik huilen.

    Bij jullie een keer iets gejat?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    2 Keer een fiets. :'D


    blame the bully.

    Mp3 door een ex-vriendin


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Uhu, al 2x. 1x 35 euro kwijt, en de andere keer 20 euro. > <


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn rekenmachine van €100,- , en een oud shirt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Awh, dat is kut!
    Veel te veel, eigenlijk x:

    2 keer een fiets. Maar één keer daarvan was voornamelijk mijn eigen stommiteit - sleutel vergeten eruit te halen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn horloge en een button van Tokio Hotel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Elphaba schreef:
    2 keer een fiets. Maar één keer daarvan was voornamelijk mijn eigen stommiteit - sleutel vergeten eruit te halen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Elphaba schreef:
    2 keer een fiets. Maar één keer daarvan was voornamelijk mijn eigen stommiteit - sleutel vergeten eruit te halen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn fiets. Maar dat vond ik niet erg, want ik vond hem toch lelijk. Toen mocht ik een nieuwe uitkiezen en die is wel mooi :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Samengeteld zo'n €55 dacht ik. Er was een groepje op school die steeds over de middag geld zocht uit schooltassen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right