• Morgen het concert van Destine, MakeBelieve en Only Seven Left in Heerlen. Ik zou met mijn beste vriendin gaan, alles is al geregeld, kaartjes liggen al klaar. Maar nu mag ze opeen niet meer van haar ouders - doorzeuren werkt niet, denk ik. Ik weet niet eens of ze het überhaupt heeft geprobeerd.
    Nu heb ik dus ook al geprobeerd om iemand anders mee te vragen, maar niemand lijkt tijd te hebben of wil tijd maken. Misschien zijn mijn vriendinnen ook wel gewoon asociale kutwijven, maar daar ben ik gewoon al aan gewend.

    En nu baal ik dus ontzettend dat ik dus niet kan gaan, want ik denk niet dat mijn ouders me alleen laten gaan, al zou ik Annissa daar ontmoeten.

    Dat jullie maar even weten waarom ik nu nogal chagrijnig ben ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gódver.
    Wat een kut situatie.. Ik zou echt.. pff.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Muh, dat is inderdaad een domme situatie. Ocharme.


    Tanya is de beste.

    Heroic schreef:
    Gódver.
    Wat een kut situatie.. Ik zou echt.. pff.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat lees k hier wel vaker :S
    Vind ik echt klote voor de mensen die wel kunnen gaan en dan vriendinnen niet meer!
    Slaat nergens op waarom ouders daar op het laatste altijd mee komen:S

    Ik en een vriendin konden ook niet, want het was uitverkocht. Na vét lang zeuren bij onze ouders, willen we bestellen; uitverkooooocht.


    I'd rather go naked than wear fur.

    xLovveexTHx schreef:
    Dat lees k hier wel vaker :S
    Vind ik echt klote voor de mensen die wel kunnen gaan en dan vriendinnen niet meer!
    Slaat nergens op waarom ouders daar op het laatste altijd mee komen:S

    Volgens mij wist mijn vriendin dat zelfs al langer, alleen vertelde ze het mij niet. Nu kan ik gewoon niets meer regelen of zo...

    @Temararious
    Dat is ook echt vet kut Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Uhm als je niet alleen mag gaan van je ouders
    geef dat andere kaartje dan aan een van hen en vraag of die meegaat? kun je toch gaan en je gaat niet alleen;)
    anders is het echt kut
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik wil mee, maar je weet het. Sowieso durf ik niet, ookal niet meer naar Zwolle! XD


    -

    Dat is wel lullig dan ja inderdaad ;o
    Ik zou gewoon een vriendin meedwingen, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Verdomme :'(
    Oke, ik weet echt dat het niet jouw schuld is, geloof me lieverd <3
    Maar, ik wil écht je graag zien, ik wil met jou schreeuwen en lol hebben $:
    Oke, dit is niet om je een schuldgevoel aan te praten, helemaal niet.
    Heb je het trouwens nog aan je broer gevraagd? (flower)

    Kutman, als je niet zo ver weg woonde, was je maar gewoon gekomen en had mijn vader je wel afgezet =[

    xily.

    Heroic schreef:
    Gódver.
    Wat een kut situatie.. Ik zou echt.. pff.


    your eyes are like stars in the night.

    ik zou met je meegaan als ik je kende (flower) maarja. Het ergste wat ik ooit meegemaakt heb, is dat een vriendin niet kon bijven slapen na een concert, maar daar kon ze echt niks aan doen [: en ze is mijn bie ef ef, dus ik vergaf haar [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Omg... Ik zou echt even schreeuwen.. Heel hard dus.. Dat is zo kut, dan regel je alles en dan naaien je vriendinnen.. Daar kan ik zo niet tegen.. Maarrr vooral voor zoiets.. Kom op zeg.. Ik zou daar echt heel erg voor doorzeiken.. Dat helpt bij mij altijd.. Wat ken ik mijn moeder toch weer goed :)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Nah, mijn vader betaalt mijn kaartje terug, omdat hij mij zielig vind. En ze gaan me heel veel snoep kopen.
    Toch zou ik liever gaan, ik had me er echt op verheugd...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    BK schreef:
    Ik wil mee, maar je weet het. Sowieso durf ik niet, ookal niet meer naar Zwolle! XD

    Anouk je gaat wel naar Zwolle hoor =O

    OT: Hm, dat is echt heel lullig dat je nu niet meer kan gaan =(


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg