• Ik weet niet juist hoe het in Nederland was, maar zo'n 3-4 jaar geleden zat in België, in ieder geval waar ik woon, echt iedereen op Netlog, en even fanatiek als mensen nu op facebook zitten.
    Nu ja, ik dacht dus dat die periode echt wel voorbij was en ik was er nogal zeker van dat iedereen zijn netlog account ondertussen wel al verwijderd had, maar een paar dagen geleden googelde ik mijn crush zijn naam, en toen vond ik zijn netlog account :'D Ik verwachte dus dat het echt zo'n oud verlaten account zou zijn, maar het blijkt dus dat hij er recent nog mee bezig is geweest enzo, en er is zoiets met 'meer over jezelf' en daar had hij echt ENORM veel vragen van ingevuld, met echt de vreemdste antwoorden ;p

    Haha, oke, dat moest ik even mededelen :'D

    Hebben jullie ooit ook de naam van je crush (of iemand anders die je kent) gegoogeld en kwamen jullie ook op van die vreemde dingen uit? ;p


    effort never betrays you

    Nope, haha (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    Nope, haha (:

    LittleMixer schreef:
    Nope, haha (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nope, ik google geen mensen, dat vind ik lijken alsof ik dan een stalker bent.


    Ex astris, sciencia

    LittleMixer schreef:
    Nope, haha (:


    Pretty is just a pretty word.

    Utlapa schreef:
    Nope, ik google geen mensen, dat vind ik lijken alsof ik dan een stalker bent.

    Hahaha, meestal ben ik geen stalker maar voor mijn crush maak ik gewoon even een uitzondering :'D


    effort never betrays you

    Nee. (:
    Maar grappig ^^,


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    I googeld myself and I found
    een melkproductenfabriek.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    I googeld myself and I found
    een melkproductenfabriek.

    Hahahahaha :'D Dat is pas echt droog.(krul)

    & eigenlijk is het best wel genant dat ik hier de enige persoon blijk te zijn die mensen googelt?


    effort never betrays you

    Ik googelde mijn crushes altijd. :'D
    Ik kwam altijd op hele sexy foto's terecht, die uit hun kindertijd stamden. :'D
    O, en ik google mezelf ook wel eens. Ik vond laatst een verhaal van mezelf op Kluitman, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik google echt veel mensen ;$


    Only losers can act the way you do

    Utlapa schreef:
    Nope, ik google geen mensen, dat vind ik lijken alsof ik dan een stalker bent.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik google echt veel mensen. Ik ben helaas ook goed te vinden op Google. Damn you MySpace.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:05 ]

    tijdens een les tiepte een jongen uit mijn klas zijn naam in en toen kwamen er allemaal (half)naakte vrouwen op zijn scherm--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gewoon altijd ;'d I'm not a stalker. Maar gewoon, dan weet je gewoon wat hij leuk vind en wat niet


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan