• Ik vind dat je bij iedereen zijn profielfoto, een bepaald gevoel krijgt, van hoe de persoon (die die foto gebruikt) zou kunnen zijn ^^

    (ik hoop dat iemand het snapt)

    Dus de bedoeling is, dat je zegt hoe je denkt dat de persoon boven je is (kwa karakter) aan de hand van de foto

    Snapt iemand het? wrs niet xD

    (...)wouw hoe weet jij dat?:O

    friendjes(baby): je hebt veel vrienden en hangt graag tussen hen de stoere uit slechts 1 van je vriendengroepj neme je volledig in vertrouwen en zij weet dat je buiten je stoere kant best ook snel gekwetst kunt zijn en niet altijd zo'n stoere chik bent(cool)


    Dat klopt niet x] Ik heb helemaal niet veel vrienden. Maar die ik hem vertrouw ik allemaal en hun mij . Mij kan je niet snel breken ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    jaseg vergissen is menselijk è --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tuurlijk ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    xNIJNTJE ruig typje, is altijd in voor iets nieuws. Maar vertrouwd niet zo snel mensen.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    weer jij?:P


    over liefde: is verlegen en durft geen jongen te benaderen alhoewel de jongens haar aandacht wel zien zittn mmaar omdat zij geen eerste stap zet bewegen zij ook niet naar haar toe


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tomfreakske is een Tomlover (GOH) houdt heel erg van haar vriendinnen & muziek =']

    just

    born2rock is een gustav fan(hoe zou ik da toch wetno_O) en is altijd klaar voor een disfight problemen met haar is jezelf diep in de problemen helpen:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Met TomFreakske kan ik het heel goed Vinden. ^^


    Tom (L)


    We're all mad here.

    mwhahahah cool(cool)


    my turn: met AllStarx kan ik het heel goe vinde want ze kan het met mij goe vinde(en da wist ik ni eenso_O- whahahah xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Met diegene bovenmy * Wyst *

    Kan ik het alweer goed vinden O_o


    [ Goh Dat wisten we nog niet ]


    We're all mad here.

    whaha je meent het --' xD


    AllStarx heeft veel geheimen die ze bewaard en alleen vanplan is te zeggn als ze weet dat ze die persoon kan vertrouwe xD

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    volgens mij ben je TH fan.. vooral van Tom:P (goh hoe kom ik erop:P) ben je niet op je mondje gevallen, en durft voor haar mening op te komen.


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Jeetje? Weetnie?

    ymkepotter is denkik lief en ze heeft een grote mond xD


    HaveFun!

    leert graag nieuwe mensen kenne en is verlegen ??