• [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 19:53 ]


    when words fail, music speaks.

    Als ze op elkaar zoude lijken wel ja


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wtf boeit het of dat op elkaar lijkt of niet. Het is gewoon grappig. .___________.

    God,ik zou wel nooit meer mijn mening geven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oke dan.

    Ghaha, en haar mond blijft zo hetzelfde. Geniaal.


    Tanya is de beste.

    omg, ik schrok me kapot -.-

    Haha.


    Live life like a raver.

    Exercitus schreef:
    God,ik zou wel nooit meer mijn mening geven.

    Laat god hier maar buiten én daarbij we zeggen niet dat je, je mening niet mág zeggen maar dat het ook wel op een betere manier kan. Als Bo dit nou grappig vind, laat haar dat dan grappig vinden ipv van zo'n botte en niet toepasselijke reactie te typen van; 'ze lijken er niet op,' -.-'


    .

    Muwaaha ik vind het zó droog ;"D


    .

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Laat god hier maar buiten én daarbij we zeggen niet dat je, je mening niet mág zeggen maar dat het ook wel op een betere manier kan. Als Bo dit nou grappig vind, laat haar dat dan grappig vinden ipv van zo'n botte en niet toepasselijke reactie te typen van; 'ze lijken er niet op,' -.-'

    Mensen ga nou geen ruzie maken :S


    -

    hehe grappig x]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Livedinalie schreef:
    (...)
    Mensen ga nou geen ruzie maken :S

    Ik maak geen ruzie ik zeg alleen dat ze het ook wel vriendelijker mag zeggen.


    .

    UNCOMMON schreef:
    Ze wordt er alleen maar beter op! (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Laat god hier maar buiten én daarbij we zeggen niet dat je, je mening niet mág zeggen maar dat het ook wel op een betere manier kan. Als Bo dit nou grappig vind, laat haar dat dan grappig vinden ipv van zo'n botte en niet toepasselijke reactie te typen van; 'ze lijken er niet op,' -.-'
    Gewoon een vreegje maar wat is er bot en niet toepasselijk aan?
    En ik mag god zeggen waneer is wil.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    HAHAHAHA, ik haat haar! :'D


    All this dampness is damp.

    Livedinalie schreef:
    Overdrijven kan ook ><


    Some people make the world special just by being in it