• Zie titel.
    Vandaag tussen 8 en 9 (nu dus nog) gaan alle lichten een uurtje uit, om zo opwarming aarde tegen te gaan.

    Zijn jullie lichten ook uit?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 20:44 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, ik ga niet in het donker zitten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Nee, ik ga niet in het donker zitten.


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, geen zin in :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ahw damn, was dat vandaag? Ik zal voor die tien minuten mijn licht nog uitdoen, en daarna ga ik toch slapen.


    Tanya is de beste.

    Nee, xD ik wist niet eens dat die dag bestond om te opwarming tegen de aarde aan te gaan :X


    You can run but not hide

    Ja, behalve m'n computerbeeldschermlicht.
    en de tv beneden. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Nee,wand anders zie ik niks. En kan je niet beter altijd opletten dan een keer een uurdje de lichten uit te doen,dat heeft toch meer zin?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ascendancy schreef:
    Nee, ik ga niet in het donker zitten.

    Agree.


    .

    ah shit ma me ouders wille da nie D:
    die onrespectloze mense T.T


    Imperfection Is Beautiful

    Exercitus schreef:
    Nee,wand anders zie ik niks. En kan je niet beter altijd opletten dan een keer een uurdje de lichten uit te doen,dat heeft toch meer zin?
    Da's waar, maar vandaag is het op grote schaal, hier in België gaan zelfs de lichten op de autostrade uit.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ascendancy schreef:
    Nee, ik ga niet in het donker zitten.

    Als er een speciale dag is vind ik dat ze dat moeten zeggen op het nieuws ofzo dat mensen het weten. Als ik het had geweten had ik het gedaan maar ik weet het pas nu.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Nee. Trouwens wat voor zin heeft het als je je licht uitdoet maar je tv/computer nog laat opstaan? Dat verbruikt meer als een licht hoor.

    Tussen half 9 en half 10 hier zo? :') maar ja, daar doen wij dus aan mee ,__, alleen wij, zelfs de gemeente doet er niet aan mee :')

    Marshmellow schreef:
    (...)Da's waar, maar vandaag is het op grote schaal, hier in België gaan zelfs de lichten op de autostrade uit.

    In nederland bij een paleis(ben vergeten welk) en gedeeltelijk op schiphol.Het is goed dat ze het doen maar ze zouden het meer moeten doen. Ik bedoel waarom zijn de piramides van Gizer verlicht 's nachts?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall