• ik ben zo een lange tijd niet op quizlet geweest dat ik zoveel moet vragen en vertellen ;p maar dus ; ik heb twee weken geleden iets ongelooflijk raar meegemaakt. het gaat over reïncarnatie, dat geloof, wel het ging dus als volgt, als een organisme sterft gaat de ziel daarvan naar een nieuw jong organisme (gebeurt niet altijd) maar dus, ik heb een vriend en die zijn vader is gestorven op mijn geboortedatum. en maarten, mijn vriend heeft al vaak vertelt dat ik op zijn vader lijk. nu, ik wou echt weten of het kon, dat hele reïncarnatiegedoe. zijn we op zoek gegaan naar de sterfplek van zijn vader ; gent, mijn geboorteplaats. zijn we opzoek gegaan naar zijn interesses ; kunst en fotografie, ook mijn interesses. zijn we opzoek gegaan naar familiebanden ; de achternicht van mijn vader is de nicht van maarten zijn papa.en dan komen de twee raarste dingen nog ; ik heb een putje in mijn borstkas, wat zijn vader ook had. ik heb knalblauwe ogen wat zijn vader ook had. ofwel is dit allemaal zo toevallig ofwel zou het kunnen dat de ziel van zijn vader in mijn lichaam zit. kvind het doodeng!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 12:48 ]


    It even took me by surprise

    Ik geloof ook in reïncarnatie, denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Ik geloof ook in reïncarnatie, denk ik.

    Ravel schreef:
    Ik geloof ook in reïncarnatie, denk ik.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik geloof daar niet in, dood is dood en dan is het gedaan. -maar dat is gewoon mijn mening-


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Delight schreef:
    Ik geloof daar niet in, dood is dood en dan is het gedaan. -maar dat is gewoon mijn mening-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik geloof in reïncarnatie. Wat jij zegt zou kunnen, maar het is niet altijd zo overduidelijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik geloof er wel in.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik geloof daar wel in. Ik vind het best een mooi verhaal dan, wie weet had zijn vaders ziel ergens aan de andere kant van de wereld gezeten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik geloof er ook in ;d


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind het wel een mooie gedachte, reïncarnatie. Alleen weet ik niet zo zeker of ik er wel in geloof.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nu geloof ik er zeker in. ô.0
    Best wel eng. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is wel heel erg toevallig allemaal ;x


    it's so empty living behind these castle walls