• Ja,
    ik was net op Wikipedia aan het kijken over Stephenie Meyer en toen klikte ik op Zielen/The host en toen zag ik onderaan dit staan;

    Film

    In september 2009 hebben Nick Wechsler, Steve Zwarts en Paula Mae Schwartz besloten om aan een verfilming mee te werken. Andrew Niccol zat het verhaal schrijven.

    Het boek wordt dus verfilmd,
    wat vinden jullie er van?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik heb het nog niet gelezen :') en dat zal ook niet voor meteenzijn want ik moet eerst nog drie boeken lezen voor school.. ben nu bezig met eentje van jane austen


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik wil hem nog lezen:D
    maar heb ff geen geld en ik wil m dus kopen xD (geen idee of die @ de bieb is..)

    mjaah tis wel vet:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    waar gaat het eigenlijk over? ;$


    I've got your back like a bra strap.

    Ik heb het boek nog niet gelezen, ik ben er wel een paar keer in begonnen, maar ik vind het boek té ingewikkeld :x


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ken het niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ohshit, niet nog een van haar boeken o_O ik vind haar een vreselijke schrijfster.


    You move me ......... Kurt

    zielen is mijn lievelings boek, dus ik ga zeker naar de film dan.

    (yeah) eindelijk dat is echt 1 van mijn lievelingsboeken


    Change, the only good thing in this world.

    musicjunkie schreef:
    waar gaat het eigenlijk over? ;$


    Jaybee dude (:

    Dan zal ik het boek eens lezen (heb het in de standaard boekhandel al eens gezien, maar had niet genoeg money).
    Ik denk dat het wel mooi is.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Neeeeee.
    Ik hoop dat ze het personage Melanie niet verpesten of ik ga kwaad worden. ._.

    Ik moet het boek nog lezen, maar ik hoop wel dat de film leuk word.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Echt?! Super =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat gaat crap worden, de film gaat het verhaal nooit zo mooi kunnen maken als in het boek (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Het ligt in mijn lade, ongelezen. eigenlijk best wel slecht, maargoed. XD


    "Let them eat cake!"