• Ja,
    ik was net op Wikipedia aan het kijken over Stephenie Meyer en toen klikte ik op Zielen/The host en toen zag ik onderaan dit staan;

    Film

    In september 2009 hebben Nick Wechsler, Steve Zwarts en Paula Mae Schwartz besloten om aan een verfilming mee te werken. Andrew Niccol zat het verhaal schrijven.

    Het boek wordt dus verfilmd,
    wat vinden jullie er van?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ravel schreef:
    Ik ken het niet :'D

    Ik ben momenteel er in aan het lezen. Maar het boek is nogal ingewikkeld. :')

    Ik denk dat de film best tegen gaat vallen...
    In het boek wordt heel erg de nadruk gelegd op de 'innerlijke strijd' die Wandelaar met Melanie voert, en dit lijkt me nogal moeilijk uit te beelden in een film...

    ELECTROshit schreef:
    waar gaat het eigenlijk over? ;$


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sid schreef:
    Dat gaat crap worden, de film gaat het verhaal nooit zo mooi kunnen maken als in het boek (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik heb het boek hier liggen, maar moet hem nog lezen. Ik ga sowieso wel naar de film, ooit (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Twilight zuigde ook al van haar en Zielen ken ik niet, dus nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Geen idee waar het over gaat x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    oh Yes ik ga kijken!

    Ik heb het nog niet gelezen.


    we've only said goodbye with words

    Ik wou beginnen lezen, maar na een paar bladzijden heb ik het opgegeven, want ik snapte er niks van ! Ik vond het echt een moeilijk boek...Nja, mss dat ik de film wel ga zien...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik heb het boek vandaag gekocht:Y)
    hoop dat het een leuk boek is(;

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 18:07 ]


    Music on, word off

    Ik moet maar eens verder lezen in het boek, maar de eerste pagina's vond ik raar dus heb ik het opzij gelegd :') Ah, waar ligt dat ding? Dat ik er straks verder ik kan lezen.

    ik vind het zo cool, maar ik snap het verdomde boek niet!! Grrrrr!!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Ik vond de beschrijving zo vaag dat ik niet eens de moeite nam om het te kopen.


    it's so empty living behind these castle walls