• Ik heb het over mijn leerkracht nederlands. IK. HAAT. DIE MAN. ._.
    Like, we moesten zo de verbetering van een van onze taken indienen, maar ik had tot een paar dagen terug geen word op mijn pc'tje en ik maakte dan alles bij mijn oma. En hij zette dat altijd op de woensdag, maar ik kan dat gewoon niet afhebben tegen dan omdat ik de woensdag pas naar mijn oma ga. Anyway, ik had dat dus afgedrukt tegen vandaag, maar de sloddervos die ik ben vond dat niet meer. Gelukkig moest ik naar de metaal-in-je-mond-bewerker met mijn oma en kon ik nog snel even dat documentje bij haar afprinten om in de middag dan te geven en vraag ik zo of ik dat dan mag afgeven zegt hij zo heel boertig 'Ja, ik trek mij ervan niks meer aan.'
    En dan kijkt hij naar mijn map en zegt hij
    'Is dat je map? Dat is gewoon een mesthoop.'
    Like, omg alsof ik niet weet dat ik een sloddervos ben. ._.
    En als een andere meisje zo haar taak veel te laat indient, reageert hij alitjd veel minder streng dan bij mij. >< En ooit was ik aan het praten en zei hij dat ik moest zwijgen omdat ik vaak niet in orde ben. Bull, ik heb een keer mijn taak niet gemaakt ._. Ik haat die vent zo. sdfjmksdjk. ><

    naaibal


    I wish you were here.

    Het gaat precies hetzelfde als mijn wiskunde leraar doe wat mijn klas doet gooi een banaan


    Mijn geheim is geheim

    JoJudicious schreef:
    Begrijpelijk. Wat 'n naaistreek. ;_;


    I'm just a little girl in a big mean world.

    das nu wat je noemt lullig


    If you believe in yourself anything is possible