• raar maar bij het liedje 'Perfect' van Simple Plan hoort je het begin zelfde als van 'Hilf Mir Fliegen' van Tokio Hotel en je kan het makkelijker horen op piano
    hier de link Perfect van Simple Plan : http://uk.youtube.com/watch?v=g_Nb5qZkLcE
    en hier de link Hilf Mir Fliegen van Tokio Hotel : http://uk.youtube.com/watch?v=kyvmsfFBrHE

    steelt Simple Plan?


    P.S. TOKIO HOTEL ROCKS

    het is niet hetzelfde hoor maar het lijkt er idd een beetje op ^^ ik moest ook 2x luisteren voor ik het verschil hoorde maar er is zeker een verschil!!(A)

    het is niet hetzelfde hoor maar het lijkt er idd een beetje op ^^ ik moest ook 2x luisteren voor ik het verschil hoorde maar er is zeker een verschil!!(A)

    ja klopt

    en zoiezo, simple plan was eerder sorry (A) maar Hilf mir fliegen is nu net een jaar uit ofzo en perfect al veel langer ;) don't want to bring you down, but it's the truth ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik vin dat er best veel verschil in zit! k vind Hilf Mir FLiegen zowieso gwn mooier xD


    BAM!

    en simple plan is niet de enigste die TH faket!
    zoals ik ooit al eens topic over had:
    Lunaman heeft het begin van Ready Set Go (clipje) PERFECT HETZELFDE overgenomen, maar gwoon in spiegelbeeld gezet zodat het nii opvalt... <.<

    en Nevada Tan deed Schrei! na,
    ik vin Nevada Tan egt goewd, maar net als in Schrei,
    gebruikte ze in hun clipje van Neustart zaklampen...


    Iedereen maakt gwoon gebruik van het succes van TH vind ik <_<

    ik denk niet dat je er zo'n prbleem van moet maken,, stel je voor wil je een clip maken, heb je eindelijk een goed idee moet je nog alle clips die ooit zijn gemaakt nakijken of het niet hetzelfde is,, want anders is het stelen, net als met stukjes muziek,, muziek bestaat al zo lang dat je bijna niks nieuws meer kán maken en het begin van spring nicht is ook bijna hetzelfde als een ander liedje (de ramones oderso geloof ik weet niet meer welk liedje), dat zijn ook alleen de eerste paar tonen en het klinkt ook anders maar de noten zijn zegmaar bijna hetzelfde,, dus ik denk dat dat wel meevalt;)

    *heel lang l*lverhaal geschreven*
    xx.


    If you want me to listen, whisper...

    Jah er is best wel een duidelijk verschil hoor.
    ik vind Perfect en Hilf mir fliegen beiden even mooie leidjes hoor ;-)
    je moet er geen drama van maken, best trots zijn dat ze th naapen want dat betekent dan dat ze goed en orgineel zijn :)


    death to the one at the end of the serenade.

    SIMPLE PLAN HEEFT NIET GESTOLEN!!!

    als er iemand zou hebben gestolen, is het om eerlijk te zijn TH, want Perfect bestaat al veel langer. ik weet dat Hilf Mir Fliegen al veel eerder uit was dan op de single van Ready Set Go, maar zo oud als Perfect is ie ECHT niet!

    zie mijn eerdere reactie (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    IRis,Iris,IRis, altij moeilijk doen eeh:D
    en dr Heeft helemaal niemand gestole want geen van de liedjes zijn het zelfde,kvind da ze zelfs helemaal ni op elkaar lijke, en kunt ge HEEL GOE hore op die PIANO, op uu Links
    maar LUNAMAN, die heeft WEL GEPIKT ze, dan verpest die da mooi clipke door dr zoon eng dink van te make...
    Xxx(K)


    everybody needs a song.

    k heb net ff geluisterd :P (meer voor de lol) maar het lijkt gewoon heel erg erop ... het is niej presies hetzlefde maar al was dat wel zo ... ik vind dat okal lijkt een stukje bijna hetzelfde je maakt een lied en je hebt er suc6 mee en zolang je ze zelf niet hoort klagen vin ik et wel best ....

    XxX (H)

    Trouwens SIMPLE PLAN ROCKS (niet dat ik tegen Tokio hotel ben maar ik vind Simple plan beter(A) )
    Maar je moet je niet druk maken want ze lijken helemaal niet op elkaar.

    nee precies ^^
    maar simple plan is wel soft :P TH trouwens ook...

    wat een interessant berichtje '-_- xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    welk liedje is dat van lunaman? dies trouwes echt schraal die had op de tmf awards een gebit in me van die scherpe tande en da is er op podium uitgevalle:D me zo kei veel tuf derbij :D

    iCh speel zelf piano0w,, en kan Hilf Mir Fliegen o0wk :P


    mah dit liedje staat in dezelfde toonsoort & heeft een paar dezelfde akoorden duS echt nageaapt iS het echt niejj !


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    als je de niet piano versie van beide liedjes luisterd is het egt heel anders hoor! op de piano klinkt het gewoon bijna het zelfde, dus het is niet gestolen!!


    Je moet worden wie je bent.