• Dude, soms mag ik mensen echt totaal niet. Dan ga ik wat meer me ze om en negeer ik de dingen die ik irritant vind en kom ik erachter dat ze best aardig kunnen zijn, haha.

    Hebben jullie dat ook wel eens?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Uuhh, nee niet echt. Alleen soms denk ik wel op quizlet van, jeetje beetje arrogant?

    xx.


    Live life like a raver.

    Ja, soms. :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    jaah idd , en omgekeerd ook zo :'D mensen lijken kei leuk en dan blijken ze bitches


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, ik heb nogal snel vooroordelen over mensen ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    Best vaak. Een vriend van me vond ik in het begin echt een dom en stom kind, maar toen liep ik een keer met hem mee naar huis en toen bleek ie best aardig te zijn. En nu is hij een vriend van me :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Best wel vaak eigenlijk, haha. Ook andersom, dan benm ik heel goed bevreind met iemand en als je diegene beter leert kennen heb je echt zoiets van, holy mother of god ga ik hiermee om? o.o


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ja ;D In RL en op internet ook hihi.


    -

    Hahhaa, ja. Er zat een meisje in m'n klas, en ik dacht dat ze een huppelkut was en een jongens versierder. Bleek dus dat ze dood 'normaal' was en zo, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, vet vaak :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    TheJokerxx schreef:
    Uuhh, nee niet echt. Alleen soms denk ik wel op quizlet van, jeetje beetje arrogant?

    xx.

    van mij natuurlijk.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Cloudburst schreef:
    Ja, ik heb nogal snel vooroordelen over mensen ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Jaa, in het begin van de 3e had ik altijd ruzie met 2 meisjes uit me klas, en nu in de 4e gaan we hartstikke goed met elkaar om


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ja dat ken ik!
    had ik eerst ook met een meisje in de 2e, ik mocht haar echt niet :S
    und toen later werd ze een van mijn beste vriendinnen:D,
    alleen nu irriteer ik me weer aan haar, maar dat komt omdat ze stom doet over een andere vriendin van mij.. Volgens mij is ze een beetje jaloers.. althans daar lijkt het op:$


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Als ik mensen echt niet mag ga ik er ook niet mee om.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Uhuh..
    Ik zei tegen een meisje dat ik dr stom vond
    En achteraf hoorde ik van een lerares dat ze al een hele tijd tegen me op keek -ze zit bij me op school- en dat ze nu best bang voor me is D:


    I don't need words to feel those lips.