• ... Want dan moet je het nu aan mij geven. Al de rest moet in ieder geval buigen voor mij, want Chocolata is sinds gisterenavond terug!
    Daarom zit ik nu alle topics uit te zoeken waar mij naam in staat en drop ik daar deze boodschap in. :Y)



    En ja, ik heers over de chocolade, als je dat nog niet wist.

    Dusssss, wie heeft Chocolata gemist? Wie totaal niet? En wie is er net als ik verslaafd aan chocolade (en aan mijn username)?


    :9~ :9~ :9~ :9~

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jaa! Ik heb Chocolata gemist. :Y)
    Oh, en dankje Lotta, nu heb ik honger. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind Chocolata een vreselijk leuke username, hoewel ik Vuelie ook erg leuk vond klinken. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I always liked this username. (:
    En damn, ik ga die vier chocoladerepen die hier in huis liggen echt niet weggeven. :') Sorreh.


    :)

    Mijn chocolade krijg je niet (cat)

    Maar ik vind het een leuke username :3


    That is a perfect copy of reality.

    Mweh haat you (cat)
    Ik mag niet eens echte chocolade -alleen wit omdat die iets niet in zijn ding heeft ik ben de naam vergeten :'D- omdat ik anders uitslag krijg en ik praat als een man voor een week, maar het ziet er zo lekker uit D:
    + Mijn witte chocolade krijg je niet, maar mijn vaders mag je wel :Y) Maar leuke username ;]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn chocolade. Miiiiiine. (cat)

    En stiekem ben ik blij dat je een oude username weer terug hebt, want dat is veel gemakkelijker voor mijn door chocoladeverslaving aangetaste brein. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet me nu heel erg beheersen om de oreo-chocolade niet uit het kastje te pakken (cat)

    Pfffft. Gelukkig heb ik geen chocola in huis. Stomme allergie. Maar nu heb ik wel zin in. D: meeh


    -

    The chocolate in my house is all mine, Lotta! (cat)
    Overigens wel erg leuk, dat je 'm weer terug hebt!

    Ik heb geen chocola thuis:X Maar dit is wel een superleuke username!:Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Niemand wilt met jou delen, Lotta :Y)


    -

    lnfinity schreef:
    Niemand wilt met jou delen, Lotta :Y)

    Ik wil het best delen, maar dan moeten de belangstellenden het maar komen halen. (cat) Vrienden..!


    :)

    lnfinity schreef:
    Niemand wilt met jou delen, Lotta :Y)


    Hé he, niet zo snel zeggen Gail. Ik deel mijn vaders chocola met Lotta :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nee, ik ga nu al mijn chocolade opeten zodat ik niets meer liggen heb (:
    Maar om te antwoorden op je vraag: ja, ik heb Chocolata gemist en nu moet je 'm van mij 3 jaar houden, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Chocolade!!! Nu heb ik er zin in gekregen.


    Cute as a Button, every single one of you