• Hiii,
    Ik ben dus een beetje nieuw hier, maar op verscheidene andere sites heb ik ook wel verhalen geschreven, en die heb ik hier op gedumpt.
    Ik heb al een aantal verhalen met andere mensen geschreven en dat liep soms echt heel goed. Soms stopten de mensen ermee en dat was gemeen.
    Als het lukt zou ik een verhaal van 50 hoofdstukken doen, als dat niet lukt kunnen we altijd nog een verhaal van 25 of minder doen. We zien wat er gaat gebeuren.
    Het liefst schrijf ik wel met iemand van mijn leeftijd, ik ben 13 bijna 14 en zo.
    Ik ben behoorlijk druk met school, dus als een hoofdstuk een beetje laat is heb ik liever niet dat je boos gaat worden. Ik heb misschien tijd om elke dag 100 woorden te typen en dan binnen een week het hoofdstuk klaar te hebben.
    Ik schrijf het liefste fictie, en fanfictie, qua fanfictie wil ik best een Jonas Brothers verhaal schrijven, alhoewel liever niet, of iets nieuws over Muse, die zijn er lekker niet, of een Twilight verhaal!

    Intresse? Reageer maar hier, of stuur mij maar een PBtje :D

    doeggg


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Bump ;D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ja!

    ^^ Oehh je bent de eerste :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Eigenlijk wil ik nog een twilight verhaal schrijven met iemand, anders doe ik het alleen hoor!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Muse is awesome :3


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    Muse is awesome :3


    weet ik toch xD :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil wel een verhaal met je schrijven. Lijkt me leuk. Kijk maar even bij mijn verhalen. Mijn laptop is wel kapot, maar ik kan gelukkig op de computer in de keuken.
    Laat maar weten als je het leuk vindt.
    C.(cool)


    Ik zou altijd van je houden en wachten op je terugkomst

    Ik val buiten de leeftijdseis + ik schrijf geen fanfics. Maar veel succes!


    No growth of the heart is ever a waste

    ^^ bedankt, het gaat wel lukken :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik zou wel willen^^ ?

    ik hou van Twilight hihih

    dus ik hoor het wel als je met mij wilt (schrijven dn he!)

    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~