• Hallo
    Ik heb een probleem :p
    Ik zoek oordopjes waar allebei even veel geluid uit komt en niet al te duur zijn xd
    Bijv op het werk luister ik met een collega altijd muziek in de pauze en die oordopjes van een telefoon zijn ingesteld voor een telefoon maar als je dan muziek gaat luisteren hoort de een de bass bijvoorbeeld niet
    Snap je een beetje wat ik bedoel?
    Graag tips of waar je die kan kopen


    Edit;
    Het gaat meer om samen muziek luisteren dat je allebei hetzelfde hoort like de een hoort alleen gitaar en de ander alleen bass
    Liefst geen in ears of hoe dingen heten ^^

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 23:40 ]


    Love your life

    Media Markt


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Micah schreef:
    Media Markt

    This.
    Ze zijn "maar" twaalf euro.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    This.
    Ze zijn "maar" twaalf euro.
    Nou, ik vind dat goedkoop? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niet big bazaar of zeeman ofzo? (A)


    Love your life

    Eh, de blokker of zo? :'D.
    Ik heb ook weer nieuwe nodig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Micah schreef:
    (...)Nou, ik vind dat goedkoop? :W

    Ik ook, maar er zijn mensen die meteen beginnen te mekkeren. Vandaar de aanhalingstekens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik ook, maar er zijn mensen die meteen beginnen te mekkeren. Vandaar de aanhalingstekens.
    Ach soo, ik dacht al :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CrueIIa schreef:
    Eh, de blokker of zo? :'D.
    Ik heb ook weer nieuwe nodig.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik heb ze van Philips bij de Kijkshop gekocht voor 15 euro geloof ik, die zijn erg goed en ze doen het nog steeds. Die goedkope van de Action of Big Bazaar (die heeft Grundig geloof ik) zijn altijd zeer snel kapot bij mij.


    Your make-up is terrible

    Ik koop mijn oortjes altijd bij Scheer & Foppen, voor twintig euro. Die zijn van goede kwaliteit. Ze hebben ook nog duurdere en waarschijnlijk ook nog goedkopere, maar dit is altijd wat ik er aan uit geef.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 0:45 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Media markt inderdaad, 12 euro valt wel gewoon mee en ze zijn goede kwaliteit en kunnen jaren mee.
    Beter dan oordopjes van 6 euro die je elke 2 maanden moet vervangen.

    De mijne zijn van Sony en heb ik twee jaar geleden bij de Saturn voor 10 euro gekocht en ze doen het nog steeds goed.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik wilde heel graag turquoise oortjes van Sony, die je bij de Bart Smit voor 13 euro kan kopen, maar aangezien ik nu geen smartphone meer heb maar een oude Nokia, heb ik zwarte Nokia oortjes omdat geen enkele andere soort op Nokia werkt -.-
    Die van Nokia werken trouwens wel goed, uit allebei komt even veel geluid enz.

    Als ik een soort oortjes af zou raden, Beats. Die dingen zijn duur en binnen een week kapot.

    Wat voor soort oortjes zoek je eigenlijk? Met zo'n zachte, verwisselbaar dopje of echt van die hardplastic oortjes?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Assassin schreef:
    Ik heb ze van Philips bij de Kijkshop gekocht voor 15 euro geloof ik, die zijn erg goed en ze doen het nog steeds. Die goedkope van de Action of Big Bazaar (die heeft Grundig geloof ik) zijn altijd zeer snel kapot bij mij.


    Can't control my second personality

    Heb Sennheiser-oortjes, waren 15 euro bij de Media Markt :W


    To infinity and beyond •