• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hopelijk is het een 1 april grapje, zoniet verhuis ik heel m'n boel naar een andere FF site!


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Seel schreef:
    wat was de grap van vorig jaar :X ?

    Oh! En dat RandomRhytmn een jongen was, aight? Als je je naam niet zo schrijft; Sla me.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 18:23 ]


    You move me ......... Kurt

    Poseidon schreef:
    Sucks.
    Nu maar hopen dat het een 1 april grap is.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    THxCandy schreef:
    Hopelijk is het een 1 april grapje, zoniet verhuis ik heel m'n boel naar een andere FF site!


    Ik ook :X

    Noes, dat meen je niet :| Dan moet ik maar ff gauw 5 quizzen gaan verzinnen xD omg, dit slaat zo nergens op 0.o


    Life is hard and then we die

    Haha, het zou geloofwaardiger zijn als dit op een andere dag verteld zou worden. Ik geloof het in ieder geval niet :'D

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Volgens mij zit bijna heel de crew mee in het complot, haha :') omg
    maar als dit een één april grap is -wat overigens niet anders kan volgens mij- vind ik dit best een achterlijk domme grap.

    Ik wist hier anders niets vanaf hoor :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Predictable schreef:
    Haha, het zou geloofwaardiger zijn als dit op een andere dag verteld zou worden. Ik geloof het in ieder geval niet :'D


    Je hebt gelijk x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dit is echt zwaar kl*te
    (huil)
    door dat de doen gaat meer dan de helft van de users hier weggaan serieus de 1 april grap van vorig jaar was beter ik heb een hekel aan 1 april grappen en zeker als het 1 dag te vroeg is
    and now? hoping that their joking


    Change, the only good thing in this world.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ik wist hier anders niets vanaf hoor :X

    Daarom dat ik ook 'bijna heel de crew' zei en niet 'heel de crew' :')

    Jongens kijk naar de tijd en datum Rutger was niet online en het is denk ik een grap want Rutger is bijna aleen online om te updaten en dat is heel kort soms hoor

    hahahaha, je bent serieus fucking dom als je dit gelooft.


    I'd rather go naked than wear fur.

    1 april toch? O_O


    ars moriendi

    Guys, zullen we niet gewoon meespelen?


    You move me ......... Kurt

    zou rutger zoiets niet zelf posten als het echt zou zijn :') ? da's toch een drastische verandering.. still don't believe it : D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H