• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Thingies schreef:
    Vandaar ook zoveel bèta-readers (krul)

    Echt hé, dat is voor al die kleine quizjes te controleren op fouten _O_

    Yeah jongens, als dit waar is, is het een beetje slecht doordacht. Naja, ik zie vrijdag wel of het een grapje is. Zo niet, moet ik eens even met Rutger gaan praten.


    Life is hard and then we die

    Seel schreef:
    (...)vooral blijven ademen XD

    Gaat niet, lol!
    En ik vind dit topic ook grappig. (':

    ALSNOG haat ik 31 maart grappen. :(


    You move me ......... Kurt

    -gaat op de grond liggen en slaat met haar vuisten op de grond- "NEEEEEEE! NEEEEEEE! NEEEEEEE! Doe mij dit alsjeblieft niet aan! -gaat met grote puppy oogjes smeken- "Please?"



    Zo goed?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Delight schreef:
    -gaat op de grond liggen en slaat met haar vuisten op de grond- "NEEEEEEE! NEEEEEEE! NEEEEEEE! Doe mij dit alsjeblieft niet aan! -gaat met grote puppy oogjes smeken- "Please?"



    Zo goed?


    Perfect<3


    You move me ......... Kurt

    en daarom zijn er niet zolang geleden bèta-readers bijgekomen
    *hint hint


    Change, the only good thing in this world.

    Nou als het echt is kom ik niet meer op Quizlet. En vast nog wel meer Users! (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind het eigenlijk best dom om een goed draaiende site te veranderen in een saaie site waar amper mensen op zullen zitten. Quizlet gaat bestaan uit allerlei dezelfde quizzen, omdat het verplicht word om quizzen te maken. Come on, niemand die écht de moeite gaat doen om een deftige, nog niet geplaatste quiz uit te vinden ;x
    Moest dit een 1 april mop zijn: gefaald, voor mij toch.
    :S


    -

    Angelus schreef:
    Nou als het echt is kom ik niet meer op Quizlet. En vast nog wel meer Users! (krul)
    ik ook niet ik zit alleen op het forum en lees af en toe iets :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ze moeten eigenlijk pas op 1 mei zeggen dat het een 1 april grap was. Dan zou het pas grappig zijn :Z


    SLOAN.

    Livedinalie schreef:
    Ik vind het eigenlijk best dom om een goed draaiende site te veranderen in een saaie site waar amper mensen op zullen zitten. Quizlet gaat bestaan uit allerlei dezelfde quizzen, omdat het verplicht word om quizzen te maken. Come on, niemand die écht de moeite gaat doen om een deftige, nog niet geplaatste quiz uit te vinden ;x
    Moest dit een 1 april mop zijn: gefaald, voor mij toch.
    :S

    EPIC FAIL!

    En @ Preffection: Ja, inderdaad 8D Maar dan zou ik ze vermoord hebben ^^


    You move me ......... Kurt

    Als dit waar is, ben ik hier weg.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Livedinalie schreef:
    Ik vind het eigenlijk best dom om een goed draaiende site te veranderen in een saaie site waar amper mensen op zullen zitten. Quizlet gaat bestaan uit allerlei dezelfde quizzen, omdat het verplicht word om quizzen te maken. Come on, niemand die écht de moeite gaat doen om een deftige, nog niet geplaatste quiz uit te vinden ;x
    Moest dit een 1 april mop zijn: gefaald, voor mij toch.
    :S

    Een achterlijk domme grap (:

    Een grap heh?


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    WTF!
    1 april grap ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.