• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oké iedereen roep maar, 1 APRILLL!!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Preffection schreef:
    Ze moeten eigenlijk pas op 1 mei zeggen dat het een 1 april grap was. Dan zou het pas grappig zijn :Z


    Ja, zo iedereen helemaal in paniek op 1 Mei ='D Haha, ik denk niet dat wij als users dat erg grappig zouden vinden :X


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Angelus schreef:
    Nou als het echt is kom ik niet meer op Quizlet. En vast nog wel meer Users! (krul)



    ik ook niet als we geen series of stories meer mogen maken wat heeft deze site dan nog buiten saaie op den duur eentonige quizzen en een forum dan ga ik mijn tijd wel weer spenderen aan hyves enz sorry voor al mijn nederlandse vrienden...zonder hyves


    Change, the only good thing in this world.

    Randomnicity schreef:
    (...)

    Ja, zo iedereen helemaal in paniek op 1 Mei ='D Haha, ik denk niet dat wij als users dat erg grappig zouden vinden :X

    Dat betwijfel ik inderdaad. Dan staan we verdeelt in groepen voor de deuren van de crew. :'D Just a guess.


    You move me ......... Kurt

    Randomnicity schreef:
    (...)

    Ja, zo iedereen helemaal in paniek op 1 Mei ='D Haha, ik denk niet dat wij als users dat erg grappig zouden vinden :X



    absoluty NOT

    ik den niet dat iemand van ons dat zo heel grappig zou vinden daar heb je 100 nee 200 procent gelijk in


    Change, the only good thing in this world.

    Poisonheart schreef:
    (...)


    ik ook niet als we geen series of stories meer mogen maken wat heeft deze site dan nog buiten saaie op den duur eentonige quizzen en een forum dan ga ik mijn tijd wel weer spenderen aan hyves enz sorry voor al mijn nederlandse vrienden...zonder hyves


    Idd,
    Als het dus "echt waar is" dan verliest Quizlet denk ik wel veel Users.
    En ik hoorde ook dat Facebook een bod op Hyves heeft gedaan?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Highmore schreef:
    (...)
    Dat betwijfel ik inderdaad. Dan staan we verdeelt in groepen voor de deuren van de crew. :'D Just a guess.

    rammeeeeeuh, beukeeeuh, kapot slageen _O_

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    rammeeeeeuh, beukeeeuh, kapot slageen _O_


    Beter gezegt;
    In elkaar meppen. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    rammeeeeeuh, beukeeeuh, kapot slageen _O_

    HAHAHAHAHHA *plat*


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHHA *plat*

    omg, lol (nerd)

    als het echt waar is laten we dan allemaal aan Rutgers deur gaan staan om te protesteren! leuk effe zijn deur indeukenn
    dat vind ik wel erg voor al die mensen die daar al dat werk in gestoken hebben vertellen de mod's nu doodleuk dat die story's allemaal verwijderd worden...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 18:48 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Als dit een grap is vind ik het een irritante belachelijke grap die totaal niet grappig is.


    The soul needs autumn.

    Of ze strafregels laten schrijvne. Dat is kutter :Z


    SLOAN.

    laten we dan een eigen site oprichten :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    omg, lol (nerd)

    Dit topic is zo slecht voor mijn hart, ;D
    Ja, wat Poisonheart zegt, ik heb mijn ziel en leven in mijn storie's gelegd D:
    Hoe moet het dan verder met 'De ondergang van Quizlet'?! 'De ondergang van Fanfic' ... NIEMAND LEEST DAT!


    You move me ......... Kurt